Sounddragon
MF veteraan
Heb mijn speel goed op gehaald. [afbeelding]
Kewl, een 94'er met een identiteitscrisis
Wat voor kleur is het Afrika Twin logo nou ?? grijs ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Very nice
Veel plezier ermee! Laat je'm standaard of heb je al ideeen hoe 'ie gepimpt gaat worden?
Kewl, een 94'er met een identiteitscrisis
Wat voor kleur is het Afrika Twin logo nou ?? grijs ??
Ik weet niet wat de orinele kleurstelling is.
De stickers zijn een keer vervangen.
Op de kuip rechts voor is ie nog al lelijk geplakt.
Maar bij mij is ie nu grijs.
Tassen ?!?!?? zit je ouwe foto's te kijken ??
Ik had inderdaad op mijn vorige Twin zijtassen ipv koffers, om de boel een beetje te beschermen tijdens zandlandingen en uiteraard ook om te gebruiken indien nodig.
Tekoop twee honda africa twin spiegels alle twee voor 25 euro
Gr Duke
Heb de voorvork rubbers vervangen en de voorvorkpoten weer in nette staat gebracht, ze waren aardig aangetast door de pekel in de loop der jaren.
Vond het eigenlijk zonde ze weer af te dekken :-)
Heb nu ook een zwarte rand gespoten op het uiteinde... zit er best technisch uit zo?
Groeten Henk
[afbeelding]
Beste Africa Twinners,
Zelf ben ik natuurlijk ook in het bezit van een africa twin. Ik heb zelf het eerst model, de xvr 650.
Heb ook een topic gestart, onder de naam, Parijs dakar motor. Ben op dit moment bezig om mijn motor om te bouwen naar de looks van een dakar motor. Mijn vraag aan jullie is, of jullie ook ervaring hebben met het vervangen van zuigerveren en kopplingsplaaten?
Gr.
Donny
Heuj, een old skool Twin
Geen ervaring met genoemde sleutel werken, dus ik kan je niet helpen
Wordt het een replica ofzo ?? of gewoon zoals je hem zelf wilt ???
@ DJ Verhulst
Kan ook gemaild worden op wabe bakker @ hotmail.com
Ben nog niet zo handig met dit forum.
is PM gelijk aan privediscussie??
Dus mocht je nog een AT in de aanbieding hebben mailen maar
Bouw hem naar eigen smaak op, maar pak wel een hoop punten mee van een dakar motor. Wou bijvoorbeeld achter aan beide kant tanken plaatsen, maar kwam erachter dat twee van de tanken echt enorm duur zijn, dus heb de kappen die ik al had zelf aangepakt Zo probeer ik de look over te nemen, maar wel met eigen style