Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Paul, die fzr???? te koop???
Ha die Bartolomeus.Nou jongens, die foto middag kun je op je buik schrijven. Ik woon daar aan de dijk (vlak bij de Mac) en de mensen die bij die bocht wonen gaan bij één motor al janken en dan rijdt er tien minuten later een politie busje rond die je vriendelijk verzoekt op te krassen.
Feit blijft ... het is een hele geile bocht !!
Ik hoop dat jullie effe kunnen blazen, kom ook wel even kijken ... als dat nog nodig is
Zal opzich wel meevallen toch met de politie...We zien wel joh, we make er gewoon een gezellige sportieve middag van!
Komt er gezeik, kunne we een ander leuk plekkie opzoeken, motorrijders zat en iedereen kent wel een mooi plekkie.
[me]smitjr heeft zin in zaterdag[/me]
Kan ik nou eens niet met iemand meerijden? Zal ik mijn handen voor de verandering eens thuishouden
True, nu.nl zegt 70% kans op neerslag.... begin d'r toch anders over te denken.
staat ie nog steeds bij Sjaak? wat is het probleem dan?
Ik wil komen, maar zaterdag ga ik precies mijn motor ophalen in Harderwijk, eens zien of mijn collega (die 'm rijdt) zin heeft om langs te hoppen...
Reken niet op me... maar wie weet
P.S. @ WebwindoW, toevallig TI gedaan op het DaVinci??
Eerst een kapotte spaningsregelaar, nieuwe besteld, duurde anderhalve week, maar bleek verkeerd te zijn. Vervolgens een ander besteld, duurde weer anderhalve week. Ik ben hem dus drie weken kwijt geweest. Ik heb hem zaterdag weer opgehaald, en ik heb hem woensdag bij een kennis gebracht voor een nieuwe zuiger. En als alles goed gaat heb ik 'm dinsdag weer terug.
Klopt, oud klasgenootje hé, ik wist helemaal niet dat jij ook motorminded was.
Alles is te koop ligt er aan wat de prijs is die je wil geven
Mocht je serieus intresse hebben dan moet je maar even mailen op al geregeld Ik ben er nog niet uit of ik hem verkoop of niet ... ik rij hem nu al op vol vermogen en dat bevalt wel aardig, maar januari ben ik van die 25kw troep echt af dus koop dan toch misschien iets groters ...
Op donderdag 23 oktober 2003 22:44 schreef Fuck Het Milieu het volgende:Mensen to Zaterdag en Jaq ik hoor het wel