Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Zijn er eigenlijk interessante motor Build kanalen op YouTube? Ik ben ze nog niet echt tegen gekomen.
 
Facebook, daar ben ik juist eigenlijk mee gestopt. Sowieso met Social media ben ik eigenlijk gestopt. Maar moet zeggen YouTube zit ik er veel op. Zijn toch wat auto kanalen die erg leuk zijn.
Zoals mighty car mods, papakadisracing, goonzquad, b is for Build.

Ik vind 44teeth wel grappig
(Benidorm Budget Bike Challenge word een K5 gefeatured)
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Zo, de Power RS achterband is in ieder geval er onder vandaan, zit nu weer een Power 3 onder, voelt gelijk een stuk zekerder
Binnenkort de hele voorpartij (band, wiel- en balhoofdlagers), en grote beurt, dan zitten de dure uitgaven er weer even op
 
Heb mijn wiel lagers en balhoofd lager nog nooit vervangen. Nu 40.000 km. Weet niet wat voor levensduur daar voor staat? Heb eerlijk gezegd niet het idee dat het versleten is.
 
Heb mijn wiel lagers en balhoofd lager nog nooit vervangen. Nu 40.000 km. Weet niet wat voor levensduur daar voor staat? Heb eerlijk gezegd niet het idee dat het versleten is.

Die 40.000km zal minder het probleem zijn als 15 jaar geen drupje vet meer zien, waarom ik dus ook bij 24K ze ga vervangen
Ik zag hoe droog het linksysteem was toen ik m'n veer verving, de lagers leken eerder in koekiedeeg te zitten als dat het ooit vet leek te zijn geweest
 
Zal bij mij denk niet beter zijn. Verwacht ook niet dat ze af fabriek ruim in het vet zitten, maar eerder gewoon zuinig.

Heb zelf nog een Piaggio zip, rommel wordt tegenwoordig in China gemaakt ipv Italië. Daar lagen na 10K km de subframe naaldlagers er echt uit. :')
IMG-20190525-WA0004.jpeg

IMG-20190524-WA0011.jpeg
 
Zal bij mij denk niet beter zijn. Verwacht ook niet dat ze af fabriek ruim in het vet zitten, maar eerder gewoon zuinig.

Heb zelf nog een Piaggio zip, rommel wordt tegenwoordig in China gemaakt ipv Italië. Daar lagen na 10K km de subframe naaldlagers er echt uit. :')

Ik kan het niet eens meer herkennen als lagers
M'n zus rijd op een (ouder model) Peugeot Vivacity, behalve dat de uitlaten wegrotten waar je bij staat, blijft dat ding wel gewoon rijden
 
Ja het is echt slecht gesteld met die Chinese rommel.

Km tellerstand staat vast
Km teller kabel gebroken
Gaskabel gebroken
Spanningsregelaar
Schokbreker
Subframe lagers
Benzine vlotter sensor
Twee accu's

Wat er nu nog stuk is.
Balhoofd lager
Knipperlicht schakelaar

Maar eerlijk is eerlijk motorisch blijft het aardig lopen. Paar keer olie gewisseld en keer de carb schoon gemaakt dat is het.
 
Ik heb de Bodis demper laatst gemonteerd, hou hem als reserve of wissel af en toe eens af met de akra.

Klein busje laten draaien door een maat van me wat tegen de steun aan komt, strak er tegen gaat niet klem zit daarvoor net iets te ver naar binnen.
Maar met een mooi busje helemaal niet storend.
geluid is zonder killer iets harder, maar niet te.
Met killer iets harder dan akra met killer (zal komen doordat het zo'n rechte killer is ipv zo'n gebogen van een hexagonal akra.
Afwerking is wel erg netjes, lasnaden etc helemaal top, carbon geen akra kwaliteit maar kan goed mee met yoshi, Arrow etc.

Bodis Three-tec.jpg
 
Staat niet slecht. Maar de Akra blijf de mooiste.
Hoe is de achterkant opening van de Bodis?

Akra blijft voor mij ook nr1, het is duur maar geluid afwerking en pasvorm zijn top.
Bodis is wel een kwaliteits product, geen aliexpress kwaliteit oid of dan moto gp geluid.

bodis klein.jpg
 
Ik heb de Bodis demper laatst gemonteerd, hou hem als reserve of wissel af en toe eens af met de akra.

Klein busje laten draaien door een maat van me wat tegen de steun aan komt, strak er tegen gaat niet klem zit daarvoor net iets te ver naar binnen.
Maar met een mooi busje helemaal niet storend.
geluid is zonder killer iets harder, maar niet te.
Met killer iets harder dan akra met killer (zal komen doordat het zo'n rechte killer is ipv zo'n gebogen van een hexagonal akra.
Afwerking is wel erg netjes, lasnaden etc helemaal top, carbon geen akra kwaliteit maar kan goed mee met yoshi, Arrow etc.

Bekijk bijlage 1500076
Blijft een dikke fiets :)

:W
 
Thanks, ben er ook nog blij mee.
Is niet het meest nieuwe wat er is maar voor de km´s die ik rij een fijne fiets.
Afgelopen winter een tandje kleiner van voor gestoken en een speedohealer, net nog wat frisser onderin.
En 12k beurtje gegeven ( olie + filter, kvs, nieuw luchtfilter en bougies).

De racer heeft dit ook en beviel wel goed eigenlijk 8-)

Jouw kawa is ook erg dik en toch netjes, topfiets :t
 
Laatst bewerkt:
Als ik dan toch een keer een E-keur er op moet schroeven, zou het zoiets worden

10_006.jpg


Ja de "Pro's" zullen wel zeuren over zwaartepunt etc, maar dat is nou niet iets wat deze amateur gaat merken
daarbij "praktisch"? Op een straatlegale superbike? _O-

Heb een High mount altijd mooi gevonden

Vind alleen de prijs asociaal, daarbij istie niet in carbon verkrijgbaar, en het is ook niet helemaal duidelijk of dit ding wel werkt met aftermarket rearsets
 
Thanks, ben er ook nog blij mee.
Is niet het meest nieuwe wat er is maar voor de km´s die ik rij een fijne fiets.
Afgelopen winter een tandje kleiner van voor gestoken en een speedohealer, net nog wat frisser onderin.
En 12k beurtje gegeven ( olie + filter, kvs, nieuw luchtfilter en bougies).

De racer heeft dit ook en beviel wel goed eigenlijk 8-)

Jouw kawa is ook erg dik en toch netjes, topfiets :t
Thanks *D. Heb er inderdaad best alweer veel aan gedaan, maar ik probeer het wel subtiel te houden; het moet geen kermisfiets worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan