Graag gedaan, stelletje miereneukers daarHey bensi thx dat je het voor me opnam in dat andere topic
Hoe kan ik eigenlijk zien of mijn ketting en tandwielen nog ok zijn?
Zo'n topkoffer zorgt wel voor dat gedrag (heb ik wel eens gelezen), zonder zou het niet mogen. Ik kan met iedere snelheid m'n handen los van het stuur laten en hij spoort keurig strak rechtdoor.In jah dat shimmyen heb ik ook veel last van maar ik heb dan ook EN een versleten achterband EN een topkoffer dus ik vraag er wel een beetje om
Ik had hier juist pas een paar messages over geschreven... Zonder kuip was het heel erg, met kuip alleen rond de 70 km/h nog, maar veel minder hard.Hebben jullie ook last van Shimmyen?
(officieel woord net opgezocht)
Shimmy - Wikipedia
Een seconde handen los en het slaan begint al snel in intensiteit toe te nemen.
Met koffers is het echt niet normaal. Dan begint het al vanaf zo'n 60km/u.
Bandenspanning is OK. Kwestie van bandenkeuze of uitbalanceren?
Commandant bestaat nog steeds, zou je inderdaad, voorzichtig, kunnen proberen.Vroeger had je commandant.
Dat is ook een heel fijn schuurmiddel.
En colindemo je had de pech dat er iemand anders toevallig ook met een Div 600 een dealer helemaal zwart liep te maken.
Die dacht dat de motor ook heel slecht was en dat bleek wel mee te vallen.
Hij vond dat alles wel ff onder garantie gerepareerd kon worden, hoewel hij een bodemprijs afgesproken had zonder garantie.
Vandaar de vele reacties.
Jij maakt je over sommige dingen veel te druk.
Maak van je ketting een foto terwijl je probeert hem aan de achterkant los te trekken.
En anders moeten we een keer met zijn allen of zo iets afspreken dan kan je wat vergelijken.
Ergens in het midden van het land ofzo (Utrecht ?)groeten Ron
Ik had hier juist pas een paar messages over geschreven... Zonder kuip was het heel erg, met kuip alleen rond de 70 km/h nog, maar veel minder hard.
In een ander topic las ik dat de combinatie Bridgestone BT45 en Diversion dit erger maakt.
Dat kan even duren, het moet zich goed mengen en dan nog eens door de leiding, carburateurs enz. stromen.
Ik zou liever de oorzaak opzoeken en wegnemen ipv "Voortaan netjes de handjes aan het stuur"Ik rij nu met mijn 900 met BT45. Ik heb ooit een div600 gehad die er totaal geen last van had. (dacht met een andere band dan een BT45)
Voortaan netjes handjes aan het stuur.
Linkje?En colindemo je had de pech dat er iemand anders toevallig ook met een Div 600 een dealer helemaal zwart liep te maken.
Die dacht dat de motor ook heel slecht was en dat bleek wel mee te vallen.
Hij vond dat alles wel ff onder garantie gerepareerd kon worden, hoewel hij een bodemprijs afgesproken had zonder garantie.
Vandaar de vele reacties.
Aankoop motor via Arjan Brouwer motoren PuttenLinkje?
Ik ben té nieuwschierich...
Motor gekocht, verkoper: niks mis mee, maar volledig verrotLinkje?
Ik ben té nieuwschierich...
Motor gekocht, verkoper: niks mis mee, maar volledig verrot
Dat vorige verhaal is van iemand anders.
Helemaal mee eens en ik gaf alleen een antwoord op een vraag, maar heb er verder inhoudelijk niets aan toe te voegen.Laten we daar aub nou ook nog niet eens hier over beginnen, houd dat in die 2 topics, is al erg genoeg daar
Ik zal morgen effe mijn camera tevoorschijn halen, nog een vraagje aan het alltijd behulpzame topic
Hebben jullie wel eens krassenverwijdert van bijvoorbeeld je tank? en dan bedoel ik kleine krasje niet kraters.
Ik heb dit middel: QUIXX lak-Krasverwijdersysteem, gevonden op motozoom maar het krijgt maar een 6,1 en de reacties zijn niet echt geweldig
Wil je het echt weghebben dan wordt het: Schuren, plamuren, schuren, schuren, schuren, schuren, schuren, schuren, schuren, schuren, schuren, schuren, schuren, grondlaag spuiten, schuren, schuren, schuren, lak spuiten, stickers plaatsen, blanke lank spuiten..... Misschien toch maar dat spul proberen?
Ik heb idd ook stuurgewichten aan mijn 600 en nooit last van shimmyenhallo mensen even over het shimmyen? ik heb me laten vertellen dat je het ook wel weg kan halen met van die gewichten aan je stuur.. ik heb het nog niet geprobeerd, misschien iemand anders?
Dat hebben ze standaard allemaal en als dat niet genoeg is dan zou ik de oorzaak opsporen & wegnemen, zoals eerder gezegd.Ik heb idd ook stuurgewichten aan mijn 600 en nooit last van shimmyen
Op de eerste plaats ervaring.nog even iets anders. het blad Motor gelezen over de Div 900, en er kwam naar voren dat de voorvork nogal een zachte veerweg heeft. Ik vindt het van mijne ook een beetje.
Hoe kan je zoiets nagaan, of de voorvorkvering aan vervanging toe is?
hallo mensen even over het shimmyen? ik heb me laten vertellen dat je het ook wel weg kan halen met van die gewichten aan je stuur.. ik heb het nog niet geprobeerd, misschien iemand anders?
nog even iets anders. het blad Motor gelezen over de Div 900, en er kwam naar voren dat de voorvork nogal een zachte veerweg heeft. Ik vindt het van mijne ook een beetje.
Hoe kan je zoiets nagaan, of de voorvorkvering aan vervanging toe is?
hallo mensen even over het shimmyen? ik heb me laten vertellen dat je het ook wel weg kan halen met van die gewichten aan je stuur.. ik heb het nog niet geprobeerd, misschien iemand anders?
Ik heb idd ook stuurgewichten aan mijn 600 en nooit last van shimmyen
Nog een kleine toevoeging:Dat hebben ze standaard allemaal en als dat niet genoeg is dan zou ik de oorzaak opsporen & wegnemen, zoals eerder gezegd.