wat kan een mens zich aanstellen zeg! Sorry hoor
het is een gezellig topic, en zodra je wat vraagt krijg je antwoord, maar moet er dan OVERAL en apart topic voor worden geopend? Volgens mij is dat juist het leuke aan het Div-topic: het geouwehoer in combinatie met kennis en nuttige dingen.
Ik zeg: vooral zo houden
Oftewel eerst afspoelen met koud water, daarna evt. wassen met een emmer warm sopKlinkt logisch, maar daar staat tegenover dat je met warm water meer verwijderd krijgt als met koud water, maar de tijd zal het leren.
~Ik zeg: vooral zo houden
wat kan een mens zich aanstellen zeg! Sorry hoor
het is een gezellig topic, en zodra je wat vraagt krijg je antwoord, maar moet er dan OVERAL en apart topic voor worden geopend? Volgens mij is dat juist het leuke aan het Div-topic: het geouwehoer in combinatie met kennis en nuttige dingen.
en als er al een 'ander' topic moet komen, open die dan zelf maar, met als titel 'puur technische Div-praat' ofzo
Ik denk dat ik het met je eens ben, maarrr...het is een gezellig topic, en zodra je wat vraagt krijg je antwoord, maar moet er dan OVERAL en apart topic voor worden geopend? Volgens mij is dat juist het leuke aan het Div-topic: het geouwehoer in combinatie met kennis en nuttige dingen.
Zij die al een beetje kunnen rijden doen het beter dan zij die het nog niet kunnen
Statistiekjes ...
Deel 1: 19/04/2005 > 30/08/2006 = 498 dagen = 5/dag
Deel 2: 30/08/2006 > 22/09/2007 = 388 dagen = 6/dag
Deel 3: 22/09/2007 > 22/07/2008 = 304 dagen = 8/dag
Deel 4: 21/07/2008 > 17/02/2009 = 210 dagen = 11/dag
Deel 5: 17/02/2009 > 21/07/2009 = 154 dagen = 16/dag
Na wat trendanalyse ... is de voorspelling
Deel 6: 21/07/2009 > 11/11/2009 = 113 dagen = 22/dag
Wie is hier wiskundig genoeg om de onderlimiet bij de reeks te berekenen?
en toch zijn er (onzin) topics die de 2500 posts vullen in minder dan 72 uur ...
oja
net even de voorspelling van wulle bekeken
we moeten vandaag nog7nee nog 5 posts doen om op schema te blijven
edit
eerst f5 voor je wat neerzet
Mijn tip:M'n div 900 heeft een tijdje (ongeveer 2 mnd) stilgestaan door omstandigheden (buiten in weer en wind), wil ik gaan rijden en blokkeert het voorwiel...? Lijkt wel of er steeds geremd wordt. Als ik gas geef komt dus de achterkant omhoog en duikt ie in z'n remmen/voorvering. Komt wel vooruit maar niet echt van harte! Kan/moet ik hier gewoon "doorheen' rijden of iets anders? Laatse keer rijden was er niets aan de hand. Is dus onstaan tijdens stilstan. Wie o wie kan mij helpen?
Was dit een reactie op de tip voor jomootje03, want zonder quote was het niet te begrijpen en dus off-topic.waar je je al niet druk om kan maken
M'n div 900 heeft een tijdje (ongeveer 2 mnd) stilgestaan door omstandigheden (buiten in weer en wind), wil ik gaan rijden en blokkeert het voorwiel...? Lijkt wel of er steeds geremd wordt. Als ik gas geef komt dus de achterkant omhoog en duikt ie in z'n remmen/voorvering. Komt wel vooruit maar niet echt van harte! Kan/moet ik hier gewoon "doorheen' rijden of iets anders? Laatse keer rijden was er niets aan de hand. Is dus onstaan tijdens stilstan. Wie o wie kan mij helpen?
Lichaamslengte zegt niets, het zijn meer de verhoudingen.Over 1,5 maand kan ik eindelijk beginnen aan me motorrijbewijs!
Dan wordt ik namelijk 21 en kan ik meteen voor het zware rijbewijs, zou zonde zijn nu eerst nog 2 jaar op een lichte te moeten.
Maar de voorpret is ook altijd leuk, beetje motoren kijken en marktplaats/motor-forum in de gaten houden. Nu lijkt die Diversion 600 een erg leuke motor om mee te beginnen, niet al te krachtig maar wel aardig vlot. Daarnaast is hij niet erg duur, en kwa techniek kan er niet ontzettend veel kapot gaan lijkt mij. Waar ik alleen wel mee zit is dat ik 1.72 ben, ben ik nu wellicht wat te klein voor een Div 600 of zou het prima kunnen?
[me="Pappa-Rico"]is er ook nog steeds, hoor....[/me]
.... of stel ik nu juist mensen teleur?
@ Kees, Hoe is het met de kerstboom? Mijn vorige post was natuurlijk een grapje, he?! (alleen maar jaloezie ivm de leds)
Hoop dat je hem er gauw weer bovenop hebt! Kan je er momenteel nog wel mee rijden?
Verder had ik nog wel wat reacties, maar dat wordt zo 'spuit 11'.... dus laamaa
Misschien een overbodige tip:De kestboomheeft een gebroken spiegeltje en een hapje uit de onderkuip. Ik kan er nog wel mee rijden, de onderkuip zit wel met een boutje minder vast, maar dat moet maar even. Ik ga volgende week een maand met vakantie, dus reparatie moet nog maar even wachten. Zodra ik zag dat het gaat sneeuwen heb ik maar geboekt! Uiteraard ga ik ook rijden op vakantie. Maar ik een offroad gaan huren/lenen. De wegen in cambodja zouden voor een Div niet geschikt zijn!
Misschien een overbodige tip:
Maar er zijn mensen die de gekste dingen hebben kunnen repareren en daarom bekijk eens de ''How-To's'', onder de noemer ''kuipen''.
Succes.
Roerstaafjes toch? Die zijn al mooi langwerpig.Dat heb ik bij de vorige keer dat 'ie gevallen was gedaan. Met MEK kan je een hoop herstellen weet ik inmiddels. Maar het zijn nu wel veel stukjes. De vorige keer alleen barsten. Voorlopig eerst met vakantie. We zien wel verder als ik terug kom. Maar uiteraard ga ik dan eerst eens kijken of ik het zelf redelijk fatsoenlijk kan maken. Mits ik genoeg LEGO van mijn zoon kan jatten. Wat dat zal ik moeten smelten voor de reparatie! Ssssssst!
Ik zwijg als een graf.Dat heb ik bij de vorige keer dat 'ie gevallen was gedaan. Met MEK kan je een hoop herstellen weet ik inmiddels. Maar het zijn nu wel veel stukjes. De vorige keer alleen barsten. Voorlopig eerst met vakantie. We zien wel verder als ik terug kom. Maar uiteraard ga ik dan eerst eens kijken of ik het zelf redelijk fatsoenlijk kan maken.
Mits ik genoeg LEGO van mijn zoon kan jatten. Wat dat zal ik moeten smelten voor de reparatie! Ssssssst!
Volgens mij heb je er geen boeken bij en op de volgende site is veel te vinden over de 900, maar er staan geen jaartallen bij en dat is even zoeken:voor de reacties op mijn vraag (blokkeren voorwiel/remmen div 900) ga straks eens kijken wat ik kan doen! Kom gewoon weer om hulp roepen als ik het niet weet. Heb nog veel te leren maar eenmaal iets gehad, is het de vgld. keer gesneden koek....(hoop ik!)
Had ooit een handige vader in de buurt die me altijd hielp maar door verhuizen gaat dat niet meer even snel, helaas!
Ik ben 1.68 en kan net bij de grond, voor jou zou het dus goed te doen zijn. Ligt uiteraard ook aan je beenlengte... maar: passen dus!Over 1,5 maand kan ik eindelijk beginnen aan me motorrijbewijs!
Dan wordt ik namelijk 21 en kan ik meteen voor het zware rijbewijs, zou zonde zijn nu eerst nog 2 jaar op een lichte te moeten.
Maar de voorpret is ook altijd leuk, beetje motoren kijken en marktplaats/motor-forum in de gaten houden. Nu lijkt die Diversion 600 een erg leuke motor om mee te beginnen, niet al te krachtig maar wel aardig vlot. Daarnaast is hij niet erg duur, en kwa techniek kan er niet ontzettend veel kapot gaan lijkt mij. Waar ik alleen wel mee zit is dat ik 1.72 ben, ben ik nu wellicht wat te klein voor een Div 600 of zou het prima kunnen?