Wullebolle
MF veteraan
- Onderwerp starter
-
- #1.801
Hallo luitjes. Heerlijk gereden vandaag. Loopt al beter stationair. Is het normaal dat je de voorrem redelijk hoort ? Niet echt een rotgeluid maar meer een soort slepend geluid.Blokken zijn nog goed
Een beetje sleepgeluid is niet erg, zit meschien wat stof en roest tussen die eraf moeten geremd worden. Of de blokken moeten weer ingeremd raken op de schijven.
Als je nog es gaat rijden, zoek dan es een rustig straatje en probeer met enkel je achterrem te stoppen (of laten uitbollen), en voel dan direct aan je voorste remschijf met je vingers. Zonder dat je voorrem gewerkt heeft de laatste minuut zou die schijf maximaal lauwig mogen zijn. Is ie heet dan slepen de blokken teveel aan.
Hey mannen
Heeft mss iemand interesse Diversion s streetfighter uit 1992 .
Blok heeft iets meer asl 79,000 km gelopen maar loopt als een kogel.
Ik zat te denken aan 650 te denken.
Voor meer info kan je gewoon reageren.
Groetjes Ivan en yvette.
Een foto van die veer plus bevestigingen zou makkelijk zijn.De middenstandaard van mijn 600 lijkt ineens slapper te zitten. Bij sommige drempels hoor ik hem tegen het frame aan klappen, daar had ik eerst geen last van.
Als ik er met mijn hand aan zit, lijkt de veer redelijk slap. Komt dit vaker voor? Moet ik de veer vervangen of kan ik hem strakker zetten?
Verder zag ik toen ik toch onder motor zat te kijken een dun rubberen/plastic buisje los hangen, tegen de middenbok aan. Is dat iets voor de beluchting of is er iets losgesprongen?
Ketting niet te strak staan?
De middenstandaard van mijn 600 lijkt ineens slapper te zitten. Bij sommige drempels hoor ik hem tegen het frame aan klappen, daar had ik eerst geen last van.
Als ik er met mijn hand aan zit, lijkt de veer redelijk slap. Komt dit vaker voor? Moet ik de veer vervangen of kan ik hem strakker zetten?
Verder zag ik toen ik toch onder motor zat te kijken een dun rubberen/plastic buisje los hangen, tegen de middenbok aan. Is dat iets voor de beluchting of is er iets losgesprongen?
Ja ik weeT.
Ik denk probeer hier wel eerste, mss wil iemand een leuk en goedkoop pekelfiets..
Ik heb fiets inderdaad 2 weken in mijn bezit en ben zeker blij mee. Echt super ding.
Allen wij zijn meer kawa mensen (allebei rijden kawas) en ik heb een heel mooie kawasaki aangeboden gekregen en 3 motors zijn toch wel iets teveel van gooie
moet er eentje weg.
Groeten Ivan en Yvette
Wat kon je ook alweer in de tank gooien? porte als ik het goed zeg?
Ik heb al besteld!Beste Diversion rijders en meelezers
...
Volgens het schema wel.
FF meten of er alleen 12 v opstaat als contact aan staat en de kilswitch op run.
Meten ten opzichte van het frame of de min van de accu.
groeten Ron
Dit is idd de goede draad, en de pomp zit erop.
Alleen maakt ie vrij veel geluid, is dit normaal en 's ochtends als ik het contact aanzet dan blijft ie vrij lang pompen en als ik de motor van de standaar (dus vlak zet) dan gaat ie nog harder pompen.
Als ik na het rijden het contact uitzet en daarna weer aan dan pompt ie een seconde en slaat daarna uit, dit is goed.
Alleen dat ie 's ochtends lang pompt vindt ik raar, kan ie de boel verzuipen???
Start ie nou wel beter 's ochtends, of nog steeds lastig?Dit is idd de goede draad, en de pomp zit erop.
Alleen maakt ie vrij veel geluid, is dit normaal en 's ochtends als ik het contact aanzet dan blijft ie vrij lang pompen en als ik de motor van de standaar (dus vlak zet) dan gaat ie nog harder pompen.
Als ik na het rijden het contact uitzet en daarna weer aan dan pompt ie een seconde en slaat daarna uit, dit is goed.
Alleen dat ie 's ochtends lang pompt vindt ik raar, kan ie de boel verzuipen???