Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mijn weten wel:
Aan de voorzijde aan het bestaande frame en aan de onderzijde (achteren), via een strip aan bestaande bevestigingspunten.
nee, weet ik. maargoed, de agenten die me inhaalden op de snelweg nadat ik 'm gekocht had, met mist, mèt slechts stadslicht deden alleen maar toen ze me zagen rijden.. dus ik owh shit, straks zien ze m'n stadslicht maar ze reden gewoon doorBen voorzichtig met proefritjes bij slecht licht, want officieel mag men met stadslicht niet rijden, dat wordt tegenwoordig alleen nog als parkeerlicht gebruikt.
Jessssss, morgenvroeg om 8 uur gaat de accu er weer in...
Dan tuf ik richting Nijmegen...
Ga het wagen op 2 wielen ipv het OV gebeuren.
Het heeft weer lang genoeg geduurd die sneeuw en gladheid.
Hallo Diversion rijders
De inschrijving voor de KiKa sponsor rit is gestart, je kunt je dus nu inschrijven op de website van de sponsor rit
Ik heb me ook al ingeschreven, ja ja .... ook de mensen van de organisatie moeten zich inschrijven en betalen, daar gaat het tenslotte allemaal om;
Voor de deelnemers een mooie dag
Voor KiKa een mooi bedrag
Ik hoop velen van jullie te zien op de 5e juni
NetjesWat vinden jullie van een km stand van 159000
ik heb die van mij te koop staan!Even een vraagje aan de 900 rijders.
Wat vinden jullie van een km stand van 159000
Hou oud wordt zo'n blok gemiddeld? Van een BMW R1100RT zeggen ze dat ie bij zo'n stand net ingelopen is
Ben nog steeds op zoek naar een 900, en voor 1200 € is dit wel een potentiële optie.
Van de 3 foto's die er bij stonden kon ik alleen maar afleiden dat ie goed gepoetst was, maar voor de rest niet.
Stond wel bij de dat de uitlaatdempers net vernieuwd zijn.
Het is een div met volledig kuip trouwens
Met 159.000 kom je ze niet veel tegen. Maar er is ook een exemplaar dat volgens mij de 400.000 al heeft gepasseerd.
Ben wel benieuwd naar de staat van de cardan. Vraag naar het uitgevoerde onderhoud van de motor. Als alle beurtjes en werkzaamheden netjes zijn gedaan lijkt het me geen slechte koop
Volgens het gebruikershandboek iedere 24.000 km of 24 maanden. - -Allemaal de beste wensen, en veel en veilige km voor 2011.
Ik ben blij dat de sneeuw weer weg is,kunnen we weer op de motor naar het werk.
Heb in de week van kerst naar Nieuwjaar de div 900 eens een goede beurt gegeven,olie, oliefilter,luchtfilter,bougies en balhoofdlagers vernieuwt.
En nieuwe banden, de keus is op de Michelin pilot road 2 gevallen,voelen goed aan.
De kleppen stellen, om de hoeveel km wordt dat meestal gedaan?
Dat doe ik zelf niet dus daar moet ik voor naar de motorzaak,ze zijn bij de 57000 km gesteld,de teller staat nu op 84000 km.
ik heb die van mij te koop staan!
met net 100.000, wellicht kunnen we tot een deal komen?
Even een vraagje aan de 900 rijders.
Wat vinden jullie van een km stand van 159000
Hou oud wordt zo'n blok gemiddeld? Van een BMW R1100RT zeggen ze dat ie bij zo'n stand net ingelopen is
Ben nog steeds op zoek naar een 900, en voor 1200 € is dit wel een potentiële optie.
Van de 3 foto's die er bij stonden kon ik alleen maar afleiden dat ie goed gepoetst was, maar voor de rest niet.
Stond wel bij de dat de uitlaatdempers net vernieuwd zijn.
Het is een div met volledig kuip trouwens
Het word tijd om zondag is weer de motor aan te slingeren, handvatverwarming erop gezet
Bij een km stand van 160K moet de prijs er natuurlijk wel naar zijn. En het is natuurlijk een beetje hoe handig je zelf bent.
Motorisch gezien blijft zoiets een gok. Je kan natuurlijk luisteren of 'ie goed loopt en even kijken hoe de bougies er uit zien. Maar veel meer kan je niet doen.
De rest is natuurlijk allemaal te bekijken. Heeft het achterwiel geen spelling? Hoe dik zijn de remschijven. Lekken de voorpoten niet. Wat is de staat van de uitlaten e.d. Veel pijn punten zijn vaak goedkoop zelf op te lossen.
Een hoge km stand hoeft bij een Div niet altijd een probleem te zijn.
@nick: let dan ook op de cardan... motor in 1e versnelling en vrije slag van het achterwiel controleren. Vast wel iemand hier die je kan vertellen wat nog acceptabel is.