Jaja, ik ben nu officieel eigenaar van mijn tweede Yamaha, een goudkleurige, wel 25 kleppen, en een prachtig geluid! Type YAS-275
GrapjeMoet toch wat te doen hebben nu mijn trouwe Diversionnetje in winterslaap is gegaan... ik mis m nu al...
hmmmz winterslaap, das wat voor marmotten...
Welkom in het Diversion topic en nog heel veel plezier & kilometers gewenst met het Div-je.hmmmz winterslaap ,das wat voor marmotten...
Nee ik rij zomer en winter door.
Momenteel op mijn Difje 600 van '95.
Na me glijpartij met GPZetje in feb. heb ik deze op de kop getikt .
Moet zeggen rijdt lekker en reeds 15.000 km afgelegd.
Gebruik hem dus voor woon-werk verkeer Kleve vv Nijmegen.
Hoop op een minder strenge winter dan afgelopen keer.
groet Bret
dan alvast gefeliciteerd met je as. vaderschap.
Bert gefeli met t vaderschap!
Ik vind het licht in het smalle gangetje tegenvallen en bij die foto van voren schieten de lichtstralen in alle richtingen.De eertse 2 foto's 1.50 - 2.00 meter vanaf de garagedeur.
Dimlicht
[afbeelding]
Grootlicht
[afbeelding]
Lichtbeeld (beetje smal gangetje)
[afbeelding]
Van voren
[afbeelding]
Jammergenoeg was de weg weer nat kon dus geen foto maken van het beeld op de weg. En de foto's op de garagedeur vertekend erg, zo'n grote lichtvlek had ik niet...
Als het bij beide dempers op dezelfde plaats is (aan de onderzijde), dan kunnen dat afwateringsgaatjes zijn.Vraagje
Zag gisterochtend rook uit gaatje uit de uitlaat komen nu w.s goed te zien door koude ochtendlucht, dit was bij beide dempers zo, horen die gaatjes daar ?, bij mijn vorige Div uit 1997 was dat niet.
Bij mijn weten is dat nooit door iemand aangepakt en ontstaat dit vooral door het rijden van korte stukken, maar eenvoudig op te lossen door eens per maand een flinke rit te maken van zo'n 100 km.Ook heb ik heel licht last van sludge, daar had mijn vorige Div echt flink last van en is toen opgelost met een modificatie (dikkere slangetjes ) is dit probleem door Yamaha ooit aangepakt en zoja vanaf welk jaar, mijn huidige Div is uit 2000.
Met de banden heb ik geen ervaring, ik rij ook het liefste met Metzeler.Wie heeft ervaring met Pirellie banden op zijn Div, liggen erbij mij nu op, voorheen altijd met Metzelers gereden, vooral hoe ze het in de winter doen.
Vraagje
Zag gisterochtend rook uit gaatje uit de uitlaat komen nu w.s goed te zien door koude ochtendlucht, dit was bij beide dempers zo, horen die gaatjes daar ?, bij mijn vorige Div uit 1997 was dat niet.
Ook heb ik heel licht last van sludge, daar had mijn vorige Div echt flink last van en is toen opgelost met een modificatie (dikkere slangetjes ) is dit probleem door Yamaha ooit aangepakt en zoja vanaf welk jaar, mijn huidige Div is uit 2000.
Ik vind het licht in het smalle gangetje tegenvallen en bij die foto van voren schieten de lichtstralen in alle richtingen.
Mijn vraag/tip: Is je reflector in de lamp misschien vuil of beschadigd
Hoe weet je dat je last van sludge hebt, dat zit toch in de motor dan?
Zou kunnen, ik heb weleens gekeken of deze open kan...maar dit lukte niet zo 1, 2 , 3. Het zou mss wel kunnen maar hij zit dichtgekit en ik heb weleens gelezen dat ie dan in de oven gelegd moet worden, heb eigenlijk weinig zin om dat te doen.
Mss dat meer mensen foto's van hun lamp met xenon kunenn plaatsen???
En die lichtstralen komt denk ik meer door de lens van de camera (telefoon)
Geef d'r heel subtiel een proefles cadeauGelukkig weet mijn vriendin niet beter dan dat ik motor rijd.
Ze me zou nooit vragen om te stoppen... mijn schoonmoeder daarentegen...
Hoeveel km heb je hiermee gedaan? Mijn Michelin-weet-niet-welk-type achter zit er ondertussen 25000 km op, en zit nu op 2.8 mm profiel middenop (en nog 5-6 mm aan de zijkant, bij regen kan ik dus het beste schuin door de bochtzaterdag komt er achter een BT45 op(nr 2 dit jaar)
Met 2,8 mm zou je normaal gesproken nog geen problemen moeten hebben en de wettelijke grens ligt bij 1,5 mm, maar ik voel al iets eerder de grens aankomen.Hoeveel km heb je hiermee gedaan? Mijn Michelin-weet-niet-welk-type achter zit er ondertussen 25000 km op, en zit nu op 2.8 mm profiel middenop (en nog 5-6 mm aan de zijkant, bij regen kan ik dus het beste schuin door de bocht)...
Ik heb voor een BT45 en had hem achter ook willen hebben, maar ik vrees dat dat niet past bij m'n huidige snelwegritten.