Het grote Yamaha Diversion topic (deel 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wilde even melden dat ik nog steeds verliefd ben op m'n Div

bedankt voor de aandacht!

[/dienstmededeling]

8-)

Ik heb mijn uitlaat bochten eens bekeken en gereinigd.
Ik ben best tevreden met het resultaat.
Het gebruikte product is castocleen s van castolin.
Dit is en product om inox te reinigen na het lassen.
Marc. [afbeelding]
Ziet er goed uit en is dat spul makkelijk toepasbaar zonder urenlang schuren met een schuursponsje :?

[me="Oxi"]is niet verliefd op zijn Div hoor.[/me] :P

Vind het een leuke motor om mee te beginnen en alles goed te leren, want daar is hij uiterst geschikt voor. Maar als ik verliefd word op een motor is toch echt een motor die wat meer spanning kan brengen. ;)

Vanmiddag wel een stoplichtsprintje gedaan tegen een R1 met duo. Uiteraard verloren, maar het viel mij niet tegen hoe ik mee kwam voor een 'brave' motor.

_O-

Liefde voor BMW wordt wat minder dus neem ik aan :P
die moet nog opbloeien.. is technisch gezien een miskoop geweest -O- maar we zijn nu een heel eind (ook richting het einde van m'n spaarrekening :') ) dus ik denk dat ik gewoon een triootje begin :) :9

de motor is al redelijk duur uitgevallen nu :') staat nu ook nog in Nunspeet.. :X maargoed, mag 'm vrijdag weer ophalen en dan is er weer een groot gedeelte verholpen.. dan voorlopig alleen nog een nieuw voorbandje, nieuwe achterremblokken en een nieuwe achterveer :')

die moet nog opbloeien.. is technisch gezien een miskoop geweest -O- maar we zijn nu een heel eind (ook richting het einde van m'n spaarrekening :') ) dus ik denk dat ik gewoon een triootje begin :) :9

this_thread_is_useless_without_pics.gif

:+

de motor is al redelijk duur uitgevallen nu :') staat nu ook nog in Nunspeet.. :X maargoed, mag 'm vrijdag weer ophalen en dan is er weer een groot gedeelte verholpen.. dan voorlopig alleen nog een nieuw voorbandje, nieuwe achterremblokken en een nieuwe achterveer :')

Crap -O-

Laatst bewerkt:
ik wilde even melden dat ik nog steeds verliefd ben op m'n Div

bedankt voor de aandacht!

[/dienstmededeling]

8-)

Dus je BMW staat binnenkort te koop?

Want er is maar 1 de ware toch? :P

Laatst bewerkt:
Dat klopt in mijn ervaring niet. Mijn lampje gaat ongeveer bij 18L (net iets minder) branden en gaat dan dus over op reserve. Dan kan ik nog ongeveer 4L verbruiken.

Dus 18+4L.

Strange.. ik heb het zelf ook gemeten maar kwam op 19L + 5 uit..

Strange.. ik heb het zelf ook gemeten maar kwam op 19L + 5 uit..

Je zou bijna moeten concluderen dat er verschil in bouwjaar zit.

Ik had net als Jeltel een tankinhoud van zo'n 22liter incl reserve. ( Heb moeten lopen :P )
Bouwjaar 1996

Laatst bewerkt:

Ja....B*W erg duur in onderhoud B| .....je kan beter naar je grote liefde teruggaan....DIV! *O* ;)

Je zou bijna moeten concluderen dat er verschil in bouwjaar zit.

Ik had net als Jeltel een tankinhoud van zo'n 22liter incl reserve. ( Heb moeten lopen :P )
Bouwjaar 1996
Mijn bouwjaar is 1997, van de kleine facelift.

Ik kreeg het aanbod om mijn div900 in te ruilen tegen een Varadero.... nu ben ik toch echt aan het twijfelen geslagen, de Div is geweldig maar zo'n Varadero is ook wel een superfiets met mooie looks.....

Iemand ervaring met Varaderos?

Je moet 'm een keer rijden denk ik. Zo'n 1 liter V-twin rijdt echt anders dan een 4-cilinder.

Heb ik van horen zeggen... Wil het nog steeds proberen.. :P

Ik kreeg het aanbod om mijn div900 in te ruilen tegen een Varadero.... nu ben ik toch echt aan het twijfelen geslagen, de Div is geweldig maar zo'n Varadero is ook wel een superfiets met mooie looks.....

Iemand ervaring met Varaderos?

Geen ervaring. Maar je hebt dan wel een ketting i.p.v. een cardan. Maar het grootste verschil zal zijn dat het heel wat anders is dan een 4 cylinder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan