Dutchfreeze
MF'er
- 25 sep 2012
- 233
- 1
ik zag eens een motor rijder die de automobilist opvoedde door ongeveer een minuut naast hem tot in de toerenbegrenzer de motor liet loeien. werkte wel.
in dit geval was het hopeloos, absoluut waar.
Eind van vorig topic gelezen dat iemand z'n rechterknie zwaar heeft geschaafd... maar was diegene met een spijkerbroek of met een lerenbroek gaan rijden?
Bij mij alleen maar lekkere wijven in de trein, maar omdat nu hier te gaan posten..Ben er klaar voor! Motortje helaas op de paddocks in z'n winterslaap. Maar wil niet zeggen dat ik het één en ander meemaak met OV
je bent pas dom bezig als je een fout meerdere malen maakt. denk dat bijna iedereeen wel eens zonder zijn motorbroek gereden heeft. ik ook een keer uit noot bij een verhuizing.C'est moi.
Ik reed in mn spijkerbroek, hoezo? Vind je me nu dom ofzo. Ik zelf niet hoor, het enige wat ik niet aan had was mn motorbroek(van textiel overigens).
Maar op school is het kut als je je om moet kleden en ik kan ook nog eens moeilijk mijn normale broek onder die motorbroek aan.
Ik heb trouwens wel mijn lesje geleerd hoorik ga vanaf nu nooit meer zonder al mijn gear weg.