Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alsof ze niet wist dat ze fout zat... |(
Middelvinger opsteken doe je alleen als je ergens volkomen schijt aan hebt.

ik heb nog nooit een middelvinger opgestoken in het verkeer.. want je verandert toch weinig aan de zaak...

maar ALS ik dat zou doen, dan zou ik dat juist doen als ik denk dat ik me aan de regels houd, en de ander niet... niet als ik weet dat ik zelf fout zit...

Laatst bewerkt:
Vandaag een wegversmalling bij het uitrijden van het dorp waar ik voorrang heb (versmalling niet op mijn weghelft, je kunt er overigens niet naast elkaar doorheen). Komt er een oude dame *ahem*kutwijf*ahem* (kort grijs kapsel zoals populair is bij 60+) aanrijden en die gooit gewoon op het laatste moment de auto naar links om even positie af te dwingen. Ik zeg auto, maar het is zo'n 'PC Hooft tractor' SUV. :r

Ik heb dit ook vaak, wegversmalling in het midden van de weg, en ik heb daar voorrang als ik terug naar huis rijd. Het staat aangegeven met borden, maar toch denken automobilisten daar wel anders over. Als ik ze daar dan op attendeer geven ze nog een boze reactie terug ook.

ik heb nog nooit een middelvinger opgestoken in het verkeer.. want je verandert toch weinig aan de zaak...

maar ALS ik dat zou doen, dan zou ik dat juist doen als ik denk dat ik me aan de regels houd, en de ander niet... niet als ik weet dat ik zelf fout zit...

Middelvinger is voor mij toppunt van minachting, dat doe ik niet als ik gelijk heb.

Kan me overigens niet herinneren in het verkeer ooit mijn middelvinger te hebben opgestoken, het helpt idd niets.

Ik heb dit ook vaak, wegversmalling in het midden van de weg, en ik heb daar voorrang als ik terug naar huis rijd. Het staat aangegeven met borden, maar toch denken automobilisten daar wel anders over. Als ik ze daar dan op attendeer geven ze nog een boze reactie terug ook.
Afhankelijk van de wegversmalling natuurlijk: Meestal ga ik wat meer aan de kant rijden (als de omstandigheden het toelaten), zodat de auto niet hoeft te wachten. Kwestie van geven en nemen, de meeste autorijders geven ons ook de ruimte waar nodig en kan.

Heb dat vooral op volgend stuk voor:
Google Maps

Het gekke is, meestal blijft de autobestuurder zelfs dan nog wachten, en dat terwijl je er zelfs door kan met twee auto's, indien beide bestuurders de breedte van hun voertuig correct kunnen inschatten :?
Google Maps

een uur voor coentunnel gestaan!
ffcsqt.jpg

foto van @JohanvdDongen

Laatst bewerkt:
Hey, heb ik ook wel eens gedaan, maar dan aan de andere kant. Meestal een te hoge vrachtwagen, dan gaat de boel volgens mij automagisch dicht.

Je hebt toch wel even die C1 omgeduwd he B|
Die afsluitingen zijn wel altijd gezellige mini meetings.
:^
Ongeluk met twee auto's en 1 vrachtwaggel, forensisch team erbij.
Ah OK dit keer niet dus :P

Laatst bewerkt:
een uur voor coentunnel gestaan! [afbeelding]

foto van @JohanvdDongen
Als ze weten dat het zolang duurt, sluiten ze dat bij ons twee afritten eerder af, en hetgeen dat er dan nog staat wordt langs de laatst voorafgaande afrit rond gestuurd (gewettigd spookrijden dus)Wordt uiteraard wel onder controle van enkele agenten gedaan, auto per auto, met telkens een geregelde afstand ertussen, en voorbijsteken is in dat geval niet toegestaan. Gebeurd dat niet in Nederland?

Nu ja, als je net helemaal vooraan staat ben je wel de laatste die teruggestuurd wordt natuurlijk, en heb er evenmin een idee van hoe ver de laatste afrit verwijderd is van het punt op de foto.

Als ze weten dat het zolang duurt, sluiten ze dat bij ons twee afritten eerder af, en hetgeen dat er dan nog staat wordt langs de laatst voorafgaande afrit rond gestuurd (gewettigd spookrijden dus)Wordt uiteraard wel onder controle van enkele agenten gedaan, auto per auto, met telkens een geregelde afstand ertussen, en voorbijsteken is in dat geval niet toegestaan. Gebeurd dat niet in Nederland?

Nu ja, als je net helemaal vooraan staat ben je wel de laatste die teruggestuurd wordt natuurlijk, en heb er evenmin een idee van hoe ver de laatste afrit verwijderd is van het punt op de foto.

Voorbijsteken, is dat nu hetzelfde als passeren en inhalen of niet? :+

Bijbelse gerechtigheid! De eersten zullen de laatsten zijn, ergo, FILO.

Voorbijsteken, is dat nu hetzelfde als passeren en inhalen of niet? :+

Nee, als je 'bij' hier vervangt voor 'wesp' (niet hetzelfde insect maar het lijkt wel op elkaar) wordt dat duidelijker..:'voorwespsteken' slaat ook nergens op :N (tenzij het een of ander smeerseltje is tegen bijen/wespen steken... :/

Laatst bewerkt:
Nee, als je 'bij' hier vervangt voor 'wesp' (niet hetzelfde insect maar het lijkt wel op elkaar) wordt dat duidelijker..:'voorwespsteken' slaat ook nergens op :N (tenzij het een of ander smeerseltje is tegen bijen/wespen steken... :/
_O- _O- _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan