Ik kan ook is wat delen.. Werd in Spijkenisse bij de hartel stopgezet door de politie omdat ze me op de groene kruisweg hadden gezien.. Zegt die agent van een jaar op 25 over mijn motor (gsxr 2006): mooie brommert..
Ik kijk hem aan...En zeg: brommer?..Het is een motor..
agent: Jaja, weet ik ook wel.. mooie brommert..
ik noem het een dikke banden brommert....omdat ... er een dikke 180 band omzitIk noem het ook me brommer omdat die niet zo hard gaat
Ja die ken ik. Het is een heel irritant stuk daar.
Overigens zit er al maanden (zeker 5) een fikse kuil in de bocht van de fly-over die start bij de overgang a4/a13 naar a12 richting Den Haag.
Om het rapport over dat slechte stuk compleet te maken. De afslag Voorburg is over een flinke lengte spekglad als het geregend heeft. Zeker bij het verkeerslicht, heel slecht wegdek. Ik ga nooit tussen de auto's door rijden als het ook maar een beetje nat is. Veel te link daar.
Dr. Phil, wat moet ik doen? Is het een kwestie van tijd? Zou ik ooit nog terugverlangen naar de tijd waarbij ik nog rebels was?
Ik ben in de war.
Heb jij jezelf ff mooi voor lul gezet bij die agent...
Die agent creeert een situatie waar jij hem rechts in KAN halen, dan doe je dit op een goede snelheid (vlot want je wil zo kort mogelijk ernaast zitten), en vervolgens heb je geen stijl....ik trok met een gangetje van 140 (max is 100) zo'n truttig blauw polo'tje rechts voorbij.
...
"Of ik het normaal vond om met zulke snelheden rechts in te halen", "geen stijl"
Ik ben in de war.
ben het er mee eens. brommer wordt gewoon door veel motorrijders gebruikt als min of meer liefkozende aanduiding van hun motor. Als iemand begint met "bromfiets" is het iets anders, maar als ie gewoon zegt 'gave brommer'.. tja leuk toch. Naar mijn idee heb je echt het inzicht van een bevroren visstick als je iemand die een positieve opmerking maakt daarop gaat afkammen.
brommert != brommer , zit een groot verschil tussenDie agent creeert een situatie waar jij hem rechts in KAN halen, dan doe je dit op een goede snelheid (vlot want je wil zo kort mogelijk ernaast zitten), en vervolgens heb je geen stijl....
Klinkt als een agent die niet helemaal weet hoe je veilig rijdt, maar slechts de regeltjes kent
Ik moet zeggen dat ik dat toch wel even duidelijk zou maken aan meneer de blauwe pet
Ik vond persoonlijk weinig 'ergs' aan mijn creatieve en dynamische inhaalactie; vind ik nog steeds. Echter, de ervaring leert mij dat als je mensen gelijk geeft en de grote 'huilie huilie, wat was ik toch erg'-broek aantrekt, je vaak meer bereikt. De blauwe petten hadden mij ook een dikke boete kunnen geven; dat is niet gebeurd; gewoon vriendelijk en amikaal achtig doen en je hebt de grootste kans om onder je fouten (eerlijk is eerlijk - ik heb de regels immers niet uitgevoerd) uit te komen. Zij hebben de regels achter zich en regels zijn nu eenmaal niet altijd even praktisch.Klinkt als een agent die niet helemaal weet hoe je veilig rijdt, maar slechts de regeltjes kent
Ik moet zeggen dat ik dat toch wel even duidelijk zou maken aan meneer de blauwe pet
inhalen op eigen rijstrook is boete sinds wanneer??
inhalen op eigen rijstrook is boete sinds wanneer??
Ik ben mijn kenteken plaat verloren onderweg......
Boete bij inhalen in dezelfde rijstrook, als er een doorgetrokken streep wordt overschreden en als tijdens inhalen, gevaar of hinder wordt veroorzaakt (o.a. art.5 WvW)inhalen op eigen rijstrook is boete sinds wanneer??
In België wordt inhalen op dezelfde rijstrook niet beschouwd als inhalen. Het wordt beschouwd als passeren (weet niet waar ze hierin verschil zieninhalen op eigen rijstrook is boete sinds wanneer??