Bijna platgereden in de file...
Door een motorrijder!
Ik zag hem pas in zijn spiegels kijken toen hij al voor me zat en het dus eigenlijk al veel te laat was. Dit was namelijk binnen anderhalve meter.
Gelukkig had ik hem allang gezien op de andere rijbaan, maar dat verwacht je toch niet zo van mede-motorrijders.
Ik reed lekker tussen de file door en dan merk ik dat er soms mensen zijn die opzettelijk naar het midden sturen... Waarom echt denk ik dan.
Ben dan echt in staat om er een spie....
Netjes, hoor.Nogmaals mijn excuses hiervoor en dank dat je goed anticipeerde. Gister in ieder geval beter dan ik
Eerf,
Dank voor het zo pakkend vastleggen van mijn persoontje rijdend op de brommer
Mijn welgemeende excuses voor mijn abrubte manoeuvre. Ik heb jou idd ook rechts van mij door de file zien rijden en dacht nog "bij het naar de andere baan steken even op de andere motorrijder letten".
Echter door een remactie van de blikker voor mij zag ik mij genoodzaakt mijn zijdelingse beweging naar rechts met meer "inzet" en een iets verhoogde snelheid door te zetten om een kop-staartje te voorkomen. Dit is niet de wijze waarop ik dergelijke acties pleeg te doen.
Nogmaals mijn excuses hiervoor en dank dat je goed anticipeerde. Gister in ieder geval beter dan ik
Vanochtend op de N201 bij Aalsmeer/Schiphol-Rijk dacht ik even dat ik een memo van de overheid had gemist. Het leek wel alsof rood het nieuwe groen was.Een stuk of vijf mensen die door donkerrood zijn gaan rijden, inclusief een vrachtwagenchauffeur.
Ik lees daar het volgende:zie op deel 1
Aangezien meerdere mensen wel eens een topic openen waarin zij vertellen wat ze hebben mee gemaakt op de weg leek het mij een goed idee om eens een algemeen topic hierover te beginnen. Nee dit is geen calimero topic, het moet er eentje worden met leuke/gekke/spannende gebeurtenissen die MF'ers onderweg hebben mee gemaakt. Waar en wanneer maakt niet uit, als het maar tijdens het rijden was.
Wellicht dat "Freakie_1" zelf ookIk lees daar het volgende:
Daarin staat letterlijk dat je mag vertellen wat jij hebt meegemaakt, mits het maar tijdens het rijden was. Daar staat niets over motor of auto... (klik)
Sorry, het topic heet wat ik onderweg meemaakte. We hebben nooit afgesproken in welke hoedanigheid we dat meemaakten en het is tot nu toe meer een algemeen verkeerstopic geweest. Ik deel je mening niet dus.
Ik reed lekker tussen de file door en dan merk ik dat er soms mensen zijn die opzettelijk naar het midden sturen... Waarom echt denk ik dan.
Ben dan echt in staat om er een spie....
Wat ik onderweg meemaakte, alsSorry, het topic heet wat ik onderweg meemaakte. We hebben nooit afgesproken in welke hoedanigheid we dat meemaakten en het is tot nu toe meer een algemeen verkeerstopic geweest.