Het grote wat ik onderweg heb meegemaakt topic deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mistlampen kunnen je helpen, om de belijning beter te zien bij heel slecht zicht. Als er tenminste belijning is. En ze verblinden jezelf minder, omdat ze lager staan dan de grote lampen. Of gewoon in een hoog voertuig zoals een bestelbus gaan rijden, dan zie je meestal ook meer door je hoge zitposititie, vooral omdat je minder wordt verblindt door anderen.

Ik kwam deze meneer op zijn brommer tegen die dacht voorrang te hebben ofzo. Ik snap het niet helemaal. Ik ben in ieder geval toetert als een gek, wat is hij dan?

De dorpsgek, iedere stad heeft er wel één.....

Laatst bewerkt:
Wat ik al 2 dagen heb meegemaakt:

Een constante gedacht in mijn hoofd bij het zien van de zon "Ik wil weer rijden", gevolgd door een blik naar de temperatuur en de gedachte "nog even wachten" :+ .

Dan nog maar even lekker warm opgesloten in de auto.
Gozer! Het voordeel van in de kou rijden is dat je het nu dan "best lekker" zou vinden :P

En nooit in de bebouwde kom.

Overigens moeten ze verplicht maken dat mistlampen vanzelf uit gaan als je het contact uit zet. Als mensen met een spiertje mist hun mistlampen aan zetten is één ding, dat ze daarna nog weken lang in het zonnetje rijden met mistlampen aan is een ander.
Verdomd goed idee! Stuur het in naar een kamerlid ofzo!

Dta zou kunnen komen omdat je weinig KMs maakt of gewoon puur toeval.

Komt niet vaak voor maar 1 keer in de 2 a 3 jaar heb ik toch echt mijn mistlampen nodig. Ook ooit eens in de stad reden met 5 a 10 meter zicht. :o

Is wel een punt :Y .

Ben in al die jaren van een kleine 120.000 km per jaar teruggevallen naar een magere 40.000 tot 45.000 km per jaar.

Pff wat een agressie, wat een stress :? Ik kan niet horen wat hij zegt (werk PC), maar het zal niet veel fraais geweest zijn :X

Wees blij, het commentaar irriteerde me zo mateloos dat ik hem vannacht in mijn dromen op die stilstaande VW heb geduwd. *O*

Het is dat ik Nijmegen een køt eind rijden vind, anders ging ik hem zoeken. :+

Laatst bewerkt:
Is wel een punt :Y .

Ben in al die jaren van een kleine 120.000 km per jaar teruggevallen naar een magere 40.000 tot 45.000 km per jaar.

Nee, 40.000 is wel mager maar nog steeds genoeg, dan is het puur toeval. ;)

Ik kwam deze meneer op zijn brommer tegen die dacht voorrang te hebben ofzo. Ik snap het niet helemaal. Ik ben in ieder geval toetert als een gek, wat is hij dan?

ik denk dat hij eigenlijk van je schrok. Hij rijd zonder te kijken de weg op en "ineens" ben jij daar.

ik denk dat hij eigenlijk van je schrok. Hij rijd zonder te kijken de weg op en "ineens" ben jij daar.

Hij kijkt wel, alleen hij doet er niets mee.
Zou ook geen zin meer hebben bij 20 km/h oftewel 6 m/s
Als ie alsnog aan zijn verplichting had willen voldoen was het raak geweest.

Leuk, al die snelheidsremmende middelen, maar eigenlijk schijnveiligheid.....
Ik zie auto's daar ook wel eens op denderen en altijd heb ik weer zo'n kuiken voor me dat schrikt en daardoor bijna een noodstop maakt....

Laatst bewerkt:

Hij is wel leuk, tot het laatst aan toe. _O-

Dat is het wss. Veel mensen kunnen daarna niet ff twee seconden nadenken voordat ze reageren, dus komt er enorme onzin uit.

Per ongeluk een spiegel geraakt toen de auto opeens wat meer naar het midden kwam in de file voor de rest lekker rustig gereden. Eerste keer sinds 2 jaar tijd dat ik een spiegel zachtjes heb aangetikt. Ik merkte het pas op toen ik een stuk verder was

Ik denk dat hij zegt: "Je toeter klinkt gek."

Het is ook een beetje een laf toetertje. ;)

ik kreeg van de week een leenmotor mee omdat mijn brommert een welverdiende grote beurt kreeg.
ongeschreven regel is, je krijgt hem met tank vol mee en je levert hem met tank vol weer in.
omdat dit een lekker licht fietsje was raffel in naar voren bij het stoplicht en op het moment dat ik weg wil trekken doet het hok " sputter" en vervolgens helemaal niets meer.
kortom, 50 kilometer gereden, tank leeg!....
eigenaar moest er hartelijk om lachen, ik zag er de humor wel van, maar de knakker waar ik voor was gaan staan vond het helemaal prachtig! " eigen schuld! had je maar niet voor moeten flippen!!"

ik kreeg van de week een leenmotor mee omdat mijn brommert een welverdiende grote beurt kreeg.
ongeschreven regel is, je krijgt hem met tank vol mee en je levert hem met tank vol weer in.
omdat dit een lekker licht fietsje was raffel in naar voren bij het stoplicht en op het moment dat ik weg wil trekken doet het hok " sputter" en vervolgens helemaal niets meer.
kortom, 50 kilometer gereden, tank leeg!....
eigenaar moest er hartelijk om lachen, ik zag er de humor wel van, maar de knakker waar ik voor was gaan staan vond het helemaal prachtig! " eigen schuld! had je maar niet voor moeten flippen!!"
_O- _O-

De hele dag gewoon ouderwets kutweer

punt.
En...de daarbij horende, ongeïnteresseerde rijstijl (mentaliteit) van de meeste blikkers B|

Wat zou er in hun hoofd omgaan, waarschijnlijk niet veel, maar wellicht zouden ze kunnen denken, wat is er nou leuker dan bij dit pokkeweer een aanrijding te veroorzaken en in de regen het schadeformulier in te vullen })

Laatst bewerkt:
Vanavond 19:35 een V Strom (groen?)op z'n kant in de Benelux. Verder was er een auto en een vrachtwagen bij. Gelukkig stond de berijder er bij..

Laatst bewerkt:
Vanavond 19:35 een V Strom (groen?)op z'n kant in de Benelux. Verder was er een auto en een vrachtwagen bij. Gelukkig stond de berijder er bij..

Die hadden ze niet verteld dat 'ie de glimmende kant boven moet houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan