Geen clip ons idd. Wel de twin van de 790 of 890, is op alle spyshots duidelijk te zien. Het is in feite niks anders dan een 790/890 duke met een husqvarnajas aan.wat denken we ?
ik vermoed dat die niet zo extreem zal zijn als de eerste generatie, als je ziet wat ze met de 401 hebben gedaan, ik denk niet dat er nog een hardcore clip-on variant zal zijn.
Wss wel nog steeds met het 690 blok niet ? ( denk niet dat ze het twin motorblok zouden gebruiken hiervoor )
Ik heb zo’n klauw op mijn Vespa gezet , eerst was het ging wel , toen gesinterde brembo blokken er op , dan bijt hij echt lekker , helemaal tevreden nuJa het remt wel iets beter idd. Geen wereldschokkend verschil hoor, maar het remt wel beter. Ik heb het nog niet gecheckt maar ik vermoed dat er standaard in de Husky dezelfde compound blokken zitten als in de Triumph.
Dus het verschil wordt wel gemaakt door de klauw.
Zou voor mij nog wel iets meer initiële bike mogen hebben, maar als je een beetje doorpakt remt het uitstekend.
Vanochtend nog even een rondje gedaan:
Bekijk bijlage 1993090
Ik rij tegenwoordig veel op mijn Vespa om de zelfde reden , je kunt gewoon nog een beetje semi legaal het gas open draaien net zoals vroeger op de brommerdie kleine motorfietsen zijn eigenlijk de ideale motor voor real life omstandigheden.
in & buiten het stad isset best genieten, hooligan style, gas tegen de stuit en als de weg dan wat openkomt kun je met gekke snelheden de bocht induiken.
er zijn sommige dingen die wel van mindere kwaliteit zijn dan bij een volwassen fiets ( beugeltje v/d koppelingskabel op het blok, verschillende boutjes die wel es durven roesten enz ) maar dat ligt wss aan mij.
is zeker niet m'n enige fiets, wil ik hard geblaf gooi ik m'n been over m'n MV om vervolgens met een pijnlijke nek af te stappen omdat ik telkens achter om kijk alvorens de gaskraan open kan.
( seizoen begon net, dus ffe oliewissel )
Bekijk bijlage 2004361
Ja vers bandje is altijd heerlijk rijden!@nampus Wat zal ie weer lekker in de bocht vallen nu! Hoeveel km heb je inmiddels gereden?