Dit is de originele, daar staat ook 04 op, andere niet originele korte zal waarschijnlijk niks op staan.Thanks,
Ik zie alleen op 04F staan, dat staat op de mijne ook dus misschien heb ik toch geen verlaagde link. iemand zin om op zijn link te checken?
Seat height | 830mm |
---|
Iemand een achterlicht liggen waar 'ie niet de hoofdprijs voor vraagt?
Al besteld?Die van Roukama had ik al gevonden maar ik wou zien of het nog goedkoper kon. Missie geslaagd, dankjewel
Edit: moet ik wel eerst even wachten op antwoord of ik het kan afhalen want verzenden kost 13.5 euro
Lekker met die hap gras nog aan je steppie
Ja de RM vork staat een paar posts hierboven. Ik zat inderdaad aan gold valves of PD valves te denken.Zou eerder voor een YSS gaan dan van een andere motor. Dat werkt bijna nooit lekker.
Heb je de RM vork al? Je zou ook kunnen overwegen om er PD valves in te doen. Heel goedkoop en je hoeft praktisch niks aan te passen.
Bedankt voor je tip! Ik ga er binnenkort eens werk van maken en kijk of het mij hiermee lukt.Volgens mij gaan er alleen bouten onder door je frame heen niks speciaals geloof ik.
er zit wel een stop op de linker passagiers step waar hij omhoog geklapt tegenaan leunt maar dat is ook wel op te lossen met een DIY beugeltje met een rubber stopje lijkt me.
op cmsnl site kan je zien om welk beugeltje het gaat en kan je het ook evt. bestellen.