Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Weet iemand waar ik nog een kettinggeleider kan vinden? Cmsnl heeft ze niet meer.
Die van mij begint aardig op te krullen
 
De VTR RACING stickers op de Ali kuipen zitten onder blanke lak. Dus als je goed kijkt dan zie je nog net iets "doordrukken" onder CASTROL...
 
Ze zullen er wel te oud voor zijn, maar ik hoop op iets passends.
Pajic is bijna 2 uur saaie snelweg hier vandaan.
Voor mij iets van 1.5 uur enkele rit.





Maar dan heb je ook wat O-)
1621956604171.png




1621956632358.png

Zoonlief had toen nog wel wat las-advies van zijn pa nodig.... _O-
 
Ja, achterwiel. Modificaties: airduct helemaal leeg/open, K&N filters, HON21 nokkenassen, RP full system met Tigcraft dempers, 520 ketting, PC3 USB. Dat zijn wel zo'n beetje de dingen die bijdragen aan de achterwiel peekaas. En niet te vergeten: de ene vermogensbank is de andere niet ;)
Welke bank/afsteller is het? Probeerde vandaag afspraak te maken in Uithoorn bij van der Meer maar die nemen niet op.
 
1621956952440.png
 
Goes....dat zijn voor mij heel wat snelweg uurtjes.
Vanuit IJsselstein was het ook ff een ritje.


Heb er toen maar een weekend van gemaakt met overnachting (iets van €19 incl ontbijt) in de jeugdherberg/Stayokay in Domburg.
Parkeren voor de deur 8-)


1621960064183.png




Als je wilt kun je avontuurlijk binnendoor.
(er ligt ook een asfaltweg hoor!)
1621960125245.png
 
Heeft iemand hier de omval schakelaar omzeilt of wel doorverbonden? Mijne wil onder het rijden wel eens inschakelen das best irritant.
 
Kan je dan niet beter gewoon een nieuwe schakelaar kopen?
Ja kan zeker niet eens duur ook. Maar is allemaal 2e hands spul. Mijne viel een keer uit midden in de bocht. Dat gaat geen hobby worden op zijn zachts gezegd...en zie de meerwaarde niet van die sensor. Als ik wel val is het niet afslaan van het blok mijn laatste zorg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan