Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dikke bike, is dat die ene die op FB voorbij kwam, of een andere?
IMG-20190119-WA0002.jpeg
 
Vandaag even een voortandwiel cover besteld, die gaat matzwart worden. Kan ik de hele zooi tenminste gelijk kant en klaar in 1x monteren ipv dagen te wachten tot ik mijn eigen cover gespoten heb. Mijn cover + remcilinder gaan dan maar weer MP en FB op.... :)
 
na 2 jaar zoeken heb ik ook een sp2 gekocht die voor mij goed genoeg is.
wel een beetje schade, maar voor mij goed genoeg.
:+
ik ben er blij mee... nu eerst maar eens de 12 jaar oude banden vervangen.
IMG-20190221-WA0046.jpeg
IMG-20190221-WA0046.jpeg
 
Welkom hier :W

12 jaar oude bandjes? Heeft dat ding zo lang stil gestaan :?

Vwb de schade, die is wel heul ernstig :o



:+
hij is van 2005. de eerste eigenaar heeft hem 2008 verkocht aan de man waarvan ik hem gekocht heb. 2008 stond er volgens hem 8000 km op de teller nu 18000.
hij heeft de afgelopen 2.5 jaar in ieder geval niet gereden.
nog andere dingen waar ik op moet letten?
Screenshot_20190222-222050_WhatsApp.jpg
 
brandstofdruk regelaar zojuist besteld, hopelijk dinsdag of woensdag binnen. het schijnt weer een nieuw warmte record aan te komen :) dus snel rijden met die hap
 
heeft er nog iemand een originele tankdop met sleutel liggen mijnj sleutel is er in afgebroken en ik krijg hem er niet uit.
heb al van alles geprobeerd met paperclip en uit boren heeft tot op heden geen succes gehad en het cilindertje wordt er ook niet mooier op.
 
Vandaag even bezig geweest met de extra bestelde tandwielcover. Eerst gecleand, daarna geschuurd en de 1e laag primer er op. Morgen weer lichtjes opschuren en een 2e laag primer er op. :)
DSC_0036.JPG


Nu zag ik dat er een pakking tussen de metalen beugel (die tussen het blok en de cover zit) en de tandwielcover in zat, is dat normaal? Dat er een pakking bij de koppelingscilinder zit, dat begrijp ik dan wel. Had mijn huidige tandwielcover er afgehaald om het aantal tanden van het voortandwiel te kunnen tellen en volgens mij zat er daar geen pakking tussen. Weet iemand hoe dat zit/hoort?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag even bezig geweest met de extra bestelde tandwielcover. Eerst gecleand, daarna geschuurd en de 1e laag primer er op. Morgen weer lichtjes opschuren en een 2e laag primer er op. :)
Bekijk bijlage 1357314

Nu zag ik dat er een pakking tussen de metalen beugel (die tussen het blok en de cover zit) en de tandwielcover in zat, is dat normaal? Dat er een pakking bij de koppelingscilinder zit, dat begrijp ik dan wel. Had mijn huidige tandwielcover er afgehaald om het aantal tanden van het voortandwiel te kunnen tellen en volgens mij zat er daar geen pakking tussen. Weet iemand hoe dat zit/hoort?



Volgens de tekening bij csmnl.com wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan