Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote HD topic, Deel 8 - De Hakkers Herrietas editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen eens bloedige moord- en slachtpartijen en zo?

Het was weer gezellig in Oosterwolde, Hakkers ik heb je Herrietas niet gezien

die laatste twee foto´s:die eigenbouw lib,heb ik vaker zien rondjakkeren,heel klein fietsje eigenlijk,maar wel een mooie.
en die laatste...hangt daar nou een knuckle in?
nee is een knovelhead....(knucklekoppen en cilinders op een shovel carter)
daar had thijs van ccr een exemplaar van staan...wil me niet verbazen als dat dit exemplaar is.
brommer is van een van bsmc lelystad meen ik.

Cone fietsen met nukkel en pan fantasiekopjes...
wel een echte choppert.

Laatst bewerkt:
Het was weer gezellig in Oosterwolde, Hakkers ik heb je Herrietas niet gezien

Klopt, ik was vanmorgen om 5 uur thuis, en ben vanmiddag naar dolfinarium geweest. Had nog vrijkaartjes liggen

4 september de mfmm.. daar brn ik denk ik wel te vinden

erin krijgen lukt je wel zonder speciaal gereedschap
als ze erin geperst moeten worden pak je gewoon een dik draadeind 2 grote ringen en 2 moeren.. de rest wijst zich dan vanzelf

balhoofdcups met 3 graden (of meer, of minder) zijn kut..
een hel om goed uitgelijnd te krijgen.. ze moeten ten opzichte van elkaar goed zitten en ook nog eens goed ten opzichte van het frame..gedonder en gekut..

makkelijker is gewoon een paar balhoofd platen te scoren waar een paar graden inzit

Iemand toevallig nog een Le Perra Bare Bone voor een shovel liggen waar je vanaf wilt.?

Laatst bewerkt:
Iemand toevallig nog een Le Perra Bare Bone voor een shovel liggen waar je vanaf wilt.?
kijke even op ebay.de daar adverteerd er eentje met die dingen,evil cycles heet die tent geloof ik.

heb ik de mijne ook weg(al is dat wel voor een flt)

Cone fietsen met nukkel en pan fantasiekopjes...
wel een echte choppert.
als dat blokje op die foto dat blok is waarvan ik denk dat het het is(dat knovelblok wat bij ccr95 stond) dan is daar weing fake aan.

der zijn ook creatieve mensen murph die zo gek zijn om een blok te bouwen wat niet mainstream is....oa dat knovelblok wat dus werkelijk twee (alumnium s&s knucklekoppen heeft)
indian larry heeft bijvoorbeeld(in mijn ogen) de overtreffende trap gegeven door een pignose carter te nemen en daar een voortse shovel cilinder en kop op te schroeven en een achterste panhead cilinder+kop.
later hebben ze (na dat larry overleden is) nog eens een knuckle/panheadcombinatie gebouwd...voor zover ik weet ook op een pignose carter.

ik ben het met je een der zijn ook fake kleppendeksels en zelfs fake kidneydeksels te krijgen...ik meen van xotic en daat slaat inderdaad nergens op

Laatst bewerkt:
sick... het duurde ff maar je hebt het licht eindelijk weer gezien!
maaruh.. da's toch een fxR
(cone shovel etc..)

heren.. bedankt dat ik mij weer in ene jong en onverdorven voel!
beetje over kroegies uit de jaren tachtig praten... :

fxR....dat zijn die parkinson dingen..rubbermount,fxr en flt zijn nagenoeg dezelfde frame´s
(zijn er ook met shovelblokken,dat dan weer wel)
heel raar maar ik heb diverse fxr´en gereden en die dingen sturen als gif terwijl bijvoorbeeld mijn flt als een dronken zeeleeuw bochten neemt.

ding op de foto is een fxe
quasi een vierbakframe met een sporster voorkant en achterspatbord.
in deel 7 staat een hele beschrijving wat types/alphabet aangaat.
fx....e staat staa voor e-start....alhoewel die er in mijn geval al af is.

ding op de foto is een fxe
quasi een vierbakframe met een sporster voorkant en achterspatbord.
in deel 7 staat een hele beschrijving wat types/alphabet aangaat.
fx....e staat staa voor e-start....alhoewel die er in mijn geval al af is.

vanwege het ontbreken van die starter dacht ik dus.. fxr

die beschrijving van deeltje 7 heb ik niet nodig
die weet ik zo wel.

harleys zonder t&a is net als patat zonder mayo en bier zonder alcohol.

volgende deel gaan we gewoon het grote H-D topic deel9 warning may includes tit´s or asses noemen oid.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.