Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote HD topic, Deel 8 - De Hakkers Herrietas editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rob,bedoel je de hd dag morgen of het treffen in retie volgende week?

Morgen ga ik niet(verjaardagfeesie vanavond).

Misschien volgende week.

ik bedoel morgen, wellicht volgende week ook!

prettige verjaardag!

leopoldsburg ? ,....da's toch verder dan 5 km vanuit nieuw-vennep ?

...maar dan krijg ik kouwe knietjes ,.....en misschien wel een snottebel van de rijwind ,....
....en vieze mugjes tegen me koplamp aangeplakt

...maar dan krijg ik kouwe knietjes ,.....en misschien wel een snottebel van de rijwind ,....

En slapende teelballen...

en dan word je brommer vies! potver!

lol

wtf? als het zo doorgaat, wordt het een politie staat. Als je daar niet woont, mag je niet binnenkomen

Zo kun je alles wel spannend maken. Gewoon verbieden om er te zijn (de jongens zaten lekker in een café), dan een beetje moeilijk doen en papieren controleren, en dan raar vinden dt men het niet leuk vindt.

ME was al ter plaatse, men wist kennelijk vooraf al hoe eea zou gaan lopen.

En confrontatie? La me nie lache, De HA waren niet eens in A'dam.....

Waar gaat het heen in Nederland, 56 bikers oppakken en dan maar 12 messen aantreffen eten die jongens tegenwoordig geen fruit meer?

Laatst bewerkt:

Er zijn "strubbelingen".......
Er zitten opeens een groot gezelschap Satudarah in 020 te "bieren" eten.....

Die worden gecontroleerd....

Is dat vreemd ? gelet op de huidige situatie ?

Nooit zie je ze in zulke grote aantallen, net als vrijdag de HAMC op het Leidseplein...

En nu opeens wel......

En de ME was er voor 020-Twente toch al, dus...

in de tuinen (gelegen achter) het etablissement waardoorheen er enkele leden waren gevlucht/danwel op andere wijze de tent hadden verlaten hadden trof men wapens aan.

De verdachten zitten allen nog vast. Ter plaatse zijn 12 messen aangetroffen. Twee verdachten bleken een kogelwerend vest te dragen. In de tuinen achter de Scheldestraat zijn twee vuurwapens gevonden. Onderzocht wordt of deze zijn achtergelaten door leden van de motorclub. <--- blijft wel 020 he, daar liggen in elke tuin vuurwapens

Laatst bewerkt:
Er zijn "strubbelingen".......
Er zitten opeens een groot gezelschap Satudarah in 020 te "bieren" eten.....

Die worden gecontroleerd....

Is dat vreemd ? gelet op de huidige situatie ?
Welke situatie?
Mag men niet meer in de hoofdstad komen?
Wellicht wonen er een paar daar. Of is dat café een nieuw -tijdelijk- clubhuis. Weet jij het?
En zo'n 10% van je leden is niet echt een groot gezelschap, wel?
Nooit zie je ze in zulke grote aantallen, net als vrijdag de HAMC op het Leidseplein...
Wanneer heb jij ze gezien dan?
Ik vraag me af waar je het aan relateert.

Kunnen wel van de HA zijn, die daar vorige week nog een biertje hebben gedronken. Wie zal het zeggen. Of van een agent, die het verloren is een tijdje terug. Gebeurt vaak zat.

we weten het lekker niet, en speculeren is oh zo leuk
Oh ja, twaalf zakmessen

"Ik de keuken trof men een hele serie grotere messen aan. Deze zijn in beslag genomen en worden onderzocht."

Aan de andere kant: je zou maar op bezoek zijn bij je tantje, of neefje

ow dat heeft dan wel weer vijf jaar geduurdt voordat de heren er wat mee deden dus(heb ze ooit op dat idee gebracht maar werd nix mee gedaan volgens de kixsredactie)

is dat in de agustuseditie?

Status
Niet open voor verdere reacties.