MrHawkeye
MF veteraan
- 9 mei 2002
- 49.353
- 14
Beste mede-GSXF'ers,
Ik ben er tussenuit voor net iets meer dan twee weken, ik trek naar de Filipijnen, en verschijn wel weer begin december.
Ga je daar helpen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste mede-GSXF'ers,
Ik ben er tussenuit voor net iets meer dan twee weken, ik trek naar de Filipijnen, en verschijn wel weer begin december.
Zie mijn laatste bericht op vorige paginaGa je daar helpen?
Wat ik jammer vind aan de GSX650F, is dat hij de looks van een GSX R heeft. Maar dat is kwestie van smaak natuurlijk. Ik zou het er alvast niet voor laten. Heb er een testrit mee gedaan toen ze pas op de markt kwamen. Heeft bijna 10PK minder dan de mijne, maar je zou denken dat ie juist meer heeft, lekker vinnig, maar niet té, lekker zuinig (maar dat is de mijne ook), maar vooral, hij stuurt erg soepelIk was vandaag op mijn '92 gsx600f naar Groningen, waar aangekomen ik niet meer vanuit de zesde versnelling terug kon schakelen! het staafje dat aan de pook vastzit (en de pookhoogte mee wordt ingesteld) was er zomaar af! Moest in de zesde versnelling naar een motorzaak, best lastig in een stad!
Op maandag zijn natuurlijk geen monteurs aanwezig, maar ik mocht een leenmotor mee: een 2011 gsx650f! Ook een prettig apparaat om op te rijden hoor! Morgen maar weer op m'n eigen!
Dat bedoel ik dusIk reed zelf altijd zon oude gsx1100F en als ik die nieuwe versie s zie denk ik wauw...
En het feit dat ze R kleuren hebben leunt ook op het feit dat de 1100F bv qua prestaties een R in toer uitvoering was... De bladen stonden er vol mee. En ongekend voor die tijd.
Persoonlijk vind ik die nieuwe Fén echt qua design met sprongen vooruit gegaan maar smaken verschillen natuurlijk.
GSX 600 F is de deur uit.
ZX6R ervoor in de plaats gekomen!
Paste iets meer bij mij qua rijstijl, bevalt tot nu toe heel goed, kan niet wachten op de zomer om de ninja eens echt uit te proberen!
Welkom in het GSX F topic! hoe ben je hier terecht gekomen eigenlijk?Hallo allemaal,
Worldbeater is de naam, sinds 2003 lid van MF en dit is mijn 34.400'ste post.
(geen jubileum cadeau gehad )
Ik ga morgen het topic helemaal doorlezen.
Vanavond thuisgekomen met een GSX600F 1998 opknapper.
[afbeelding]
Modelletje al jaren op de schop, de eerste keer dat ik er eentje in mijn binnenspiegel zag komen dacht ik dat er een Triumph aankwam..
En in 1993 al de voorloper gehad met het oude bodywerk. (1991 model)
Weet iemand of de remmen nog up te graden zijn van een 1998 model?
Ik moet drie klauwen reviseren, er mist ook één remzuiger.
Maar als er gelijk iets anders op kan is dat altijd mooi.
En wellicht passen de klauwen van een Bandit ook?
GSX650F zou helemaal mooi zijn, die klauw is weer wat moderner.
Doe maar snel nadenken.Heb ook al eens gedacht aan andere remklauwen vooraan, en had er op het oog, maar waren wel vrij duur (6 zuiger remklauwen, maar ben het merk vergeten, als het mij terug te binnen schiet post ik het wel).
Edit: ik moet beter lezen, zie nu dat het ook een 600 is ...
Dit is het eerste wat ik ervan terugvind, en herinner mij dat ik idd beringer op het oog had ... de prijs maakt duidelijk waarom ik er toen nog mee gewacht hadDoe maar snel nadenken.
Daarom heb ik ze dus ook niet gekochtSodemieters, dat is inderdaad wel erg overdreven ja. >500 euro per stuk.
Bij een motor van twee, drie jaar oud zou het nog een optie kunnen zijn als je het circuit op wil.
Of je hebt gewoon geld teveel of bent gek op mooie spullen.
En beide kan natuurlijk ook.
Die Friction remschijven zijn trouwens supermooi en heel goed naar zeggen.
Niet duur ook..
Ik heb el cheapo Arashi remschijven met carbon remblokken op mijn andere motor.
En ben er wel tevreden over tot op heden.
[~[url="http/img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/DSC_0111.jpg"]afbeelding~][/URL]
en ik dacht dat mijn achter klauw er slecht uit zag ...Vandaag helaas geen tijd voor de pinnen eruit en lekker zuigers poetsen, maar de klauw is wel los gelukkig. (alles vastgeroest of onder de pekel)
[~[url="http/img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX600F/DSC_0220web.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http/img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX600F/DSC_0219web.jpg"]afbeelding~][/URL]
Pinnen denk ik aan de kant van het oog/borging eruit?
Misschien even met een doorslag eruit tikken of met een staafje in het oog wrikken.
Staat wel in de kruipolie..
Eigenlijk had ik nog een foto moeten maken van alle rommel die onder het afdekkapje zat.
Hoe is het mogelijk.