Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt me plots in : al lang niets meer van Daanh gelezen ... Die is toch nog mee naar de Vogezen gegaan ?

Rijdt- ie geen GS meer ?
Laatste bezoek; zaterdag 01 augustus 2015 04:25 (7 maanden, 12 dagen, 17 uren en 9 minuten geleden)

Hij zit niet meer op motorrijden denk ik......

Erwin reageerde sportief, maar hoe mevrouw Daanh reageerde heb ik even niet meegekregen.

Op risico van een ware barrage van noordelijk hoongelach : vandaag was het hier in le Sud : schijtweer...

Net effe droog genoeg om de GS een sopje te geven en snel weer in de garage te stallen...pfffft... enfin : morgen weer zonnig en een lekker lentetemperatuurtje...

Sjonge, een échte hond... in wording !!!!

Wàt een schatje ... dadelijk Nana eens roepen om méé weg te smelten...

Hoe heet het monster ???

Hij heeft nog geen naam en is pas 3 weken oud.
Nog 6 weken om te verzinnen

De moeder is een langharige witte herder en de vader kruising husky/malamute/keeshond.

Ik heb vandaag ook gereden. En gisteren.
Op de 1miek aangedreven Specialized.
Trainen voor de elfstedenfietstocht over 2 maanden.
Zaterdag effe naar het werk, vanochtend weer terug Tringtandjes wat was het kkkkkoud!
-2 maar wél een mooie zonsopgang!

Zag er inderdaad nog erg vers uit... niet Detox, dus...

Heb je een idee hoe groot-ie dan wordt, gezien de interessante genenmix ?

Deze pup is de grootste (en wolligste) uit het nest van 9.
Er is duidelijk te zien dat er een paar het formaat krijgen van de (kleinere) vader.
Maar we gokken erop dat onze pup het formaat krijgt van zijn statige moeder die eigenlijk best hoog is voor een teefje

Oh Sweet wat een droppie!!!!!!!
Heeft Bailey hem al ontmoet?

Neeeee, dat duurt nog 6 weken.
Het was geen goed idee om Bailey mee te nemen bij dit bezoek. Ik denk dat vader en moeder zouden ijn gaan flippen als er een vreemde hond bij het kersverse nest in de buurt komt
Het is toch hun territorium en nu zeker.

Goed even verder aan het gaan met de ratel in mijn F800GS.
Met BMW dealer gebeld, tip gekregen beginnen met de distributiekettingspanner schoon te maken.
Hoe krijg ik dit ding eruit... De dop eraf en het veertje eruit, maar de bus blijft erin zitten... Hoe krijg ik deze er zonder veel geweld uit, of zie ik iets over het hoofd??
Of weet iemand online een workshop manual te vinden?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.