motorduiveltje
KTM 1090 Adventure
Gaat de HVV niet pas aan als de motor draait?
Ik dacht van wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat de HVV niet pas aan als de motor draait?
Iemand nog aan nieuwe banden toe? Ik geloof dat ik TKC 80's onder mijn KLE laat monteren.
[afbeelding]
Gaat de HVV niet pas aan als de motor draait?
Geen idee Stampert, ik moet nog even zien wat ik doe. Ik heb nog niet eens gekeken wat er eigenlijk voorop ligt, ik weet alleen dat het ook een semi-noppenband is.
Uiteindelijk denk ik dat het een K60 of TKC80 band wordt. Ik wil nog wel iets aan grip op nat asfalt overhouden en hoe ouder het ontwerp band, des te meer glibber en glijwerk het wordt. Conti Escape heeft Napoleon nog gebruikt om Waterloo te ontvluchten.......
Dat is makkelijk te testen toch, zet ik m vanavond gewoon aan Merken we het vanzelf.
Ik ga dit zeker super vaak vergeten. HVV kan mij niet warm genoeg!
Tzt ook maar handkappen erop doen, scheelt ook al een boel tegen de kou (en uiteraard nog veeeeeul meer wensen ) Eerste accessoire overigens al besteld! Een standaardverbreder Lastig parkeren op t werk
Dank voor alle reacties! Knippers moet ik maar aan wennen, had ff t geld niet om een jongere motor of adventure te kopen Heb wel met de open dag van BMW op de adventure gereden, zo'n off road (veelste korte) training. Leeeuuuk!
Knippertijd zal ik tzt nog wel eens aan de dealer vragen. Hij blijft overigens ook knipperen als de motor uitstaat.
Bandjes blijven een lastig verhaal altijd. Die van mij kunnen nog even mee, maar zal rond mei wel nieuwe moeten. Mn vriend is eerst aan de beurt, die gaat de TKC (en dan nog een getal) testen, als die bevallen gaat die bij mij er ook onder. Wil wel bij regen genoeg grip houden, bij droog weer nog wel sportief kunnen rijden en het niet erg vinden als we ineens een stukje offroad gaan
Geen idee Stampert, ik moet nog even zien wat ik doe. Ik heb nog niet eens gekeken wat er eigenlijk voorop ligt, ik weet alleen dat het ook een semi-noppenband is.
Uiteindelijk denk ik dat het een K60 of TKC80 band wordt. Ik wil nog wel iets aan grip op nat asfalt overhouden en hoe ouder het ontwerp band, des te meer glibber en glijwerk het wordt. Conti Escape heeft Napoleon nog gebruikt om Waterloo te ontvluchten.......
De Tsjechen moeten óók eten ....!
Zoals zo vaak heb jij géén idee waar dit over gaat.....
Fabriek staat in Slovenië dus veel Tjechen zullen er niet van eten.
Zo vaak ?
Echt ?
Tenzij jij in de plaats van Detox zou kiezen, maar die is groot genoeg om dat zelf te doen...
Was je erbij ofzo? Hoe oud ben je eigenlijk Slijk, zo beroerd zag je er niet uit vorige week!!!Napoleon op een Duitse band ???
Je ne le croix pas, mon pote !
Bij de 130/80 band is de structuur wel open.De Heidenau's hebben tegenwoordig geen open structuur meer aan de achterzijde, gedaan om de levensduur van de band te verlengen, en volgens de "kenners" gaat dat ten koste van de rij-eigenschappen op onverhard.
We gaan op vakantie met stichting de Zonnebloem.Zo vaak ?
Echt ?
Tenzij jij in de plaats van Detox zou kiezen, maar die is groot genoeg om dat zelf te doen...
Ik zal je even voorlichten:
Tijdens ons etentje ben ik door Detox "warm" gemaakt voor de oktoberrit met de 500 euro challenge (a.k.a. garbage run) en aangezien daar een flink stukje offroad bij komt kijken ben ik mij daar eens in gaan verdiepen.
De meest populaire brommer is zo'n beetje de Kwaak KLE500 en om nu vanuit deze BMW hoek wat tegengas te geven ben ik inmiddels in het bezit van een stilstaande F650 Funduro uit het frisse jaar 1996. Haynes werkplaatshandboek is besteld....
Ik vind trouwens die low budget offroadbanden wel passend bij zo'n run.
Ik zal je even voorlichten:
Tijdens ons etentje ben ik door Detox "warm" gemaakt voor de oktoberrit met de 500 euro challenge (a.k.a. garbage run) en aangezien daar een flink stukje offroad bij komt kijken ben ik mij daar eens in gaan verdiepen.
De meest populaire brommer is zo'n beetje de Kwaak KLE500 en om nu vanuit deze BMW hoek wat tegengas te geven ben ik inmiddels in het bezit van een stilstaande F650 Funduro uit het frisse jaar 1996. Haynes werkplaatshandboek is besteld....
Ik vind trouwens die low budget offroadbanden wel passend bij zo'n run.