Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahummm ...

Vandaag niet veel verder gekomen dan het opzoeken van een bedradingsschema en een handleiding, veulste koud in de schuur om te sleutelen
Nu nog de RepRom ...

Daar hoef je op het GS forum niet om te vragen, want dan wordt je afgeserveerd.

Hier ook niet, hier weten we niet wat het is.

Het is niet dat het hier zo stil is hoor, MF lag plat en nu is alles van gisteren kwijt.

....of was het hier toch wel zo lang stil?

Het wordt rustig op dit forum....

Nou ja, ik zit zelf ook bijna in winterslaap..

Kon niet met de motor de straat uit komen, het Zijspan is net klaar; grotere reminder achter laten plaatsen omdat die tot het eind toe ingetrapt kon worden om te remmen.
Auto naar de spuiter geweest voor wat afvallende verf (Ford hè) en daarna naar de garage voor nieuwe lampjes in het dashboard, één lampje dat nog werkt wordt toch wat penibel als we op vakantie gaan... Komt nu overigens een bak licht af! Gauw m'n zonnebril opzoeken

Dus tsja, weinig motor gerelateerd geleuter. Over een maandje mag het wel weet zomer worden. Zijn we op wintersport geweest dus weer klaar.
Alhoewel de oudste gisteren een hele goede vraag had aan tafel tijdens het eten:
Hee mam, wanneer gaan we met het zijspan in de sneeuw rijden? Dat wil ik graag
Zoon naar mijn hart

Ik ben dit weekend vrij...overweeg om naar de expo in Assen te gaan...als voorproefje voor Utreggg

3e keer deze expo maar ik ben er nog nooit geweest...
Is het de moeite waard ? Iemand hier met ervaring ?

Ik ben dit weekend vrij...overweeg om naar de expo in Assen te gaan...als voorproefje voor Utreggg

3e keer deze expo maar ik ben er nog nooit geweest...
Is het de moeite waard ? Iemand hier met ervaring ?

Geen idee, en ik woon er geen 7 kilometer vandaan.
Volgens mij is Kato wel eens geweest.... zal eens vragen.

Trouwens moeilijk te zien waar je sokken overgaan in je beentjes..

Idd leuke autootjes. Mijn vrouw heeft er ook eentje en mijn broer heeft deze week een cabrio uitvoering voor zijn wederhelft gekocht.

Soort Chihuahua onder de auto's: klein maar denkt dat ie een Deense dog is.
En dan heb ik het over de kosten van de auto in dit geval

Status
Niet open voor verdere reacties.