Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Girl...nokke met die plaatjes hoor...je jaagt mijn stress omhoog....!!!
Elke keer als ik zo een foto zie, heb ik de neiging mijn tas te pakken en mijn helm.....

Girl...nokke met die plaatjes hoor...je jaagt mijn stress omhoog....!!!
Elke keer als ik zo een foto zie, heb ik de neiging mijn tas te pakken en mijn helm.....

Sorry.... ik ben los, ben begonnen met puzzelen voor volgend jaar.

Niet voor volgend jaar maar ook iets geinigs wat ik tegenkwam...

Nooit van gehoord, maar toch maar eens opzoeken.... Gerlitzen Gipfelstrasse in Oostenrijk bij Bodensdorf... het loopt blijkbaar naar hotel Berger. (ook geen idee, maar da's natuurlijk wel een leuk laatste stukje voor een dag. Ah.... Karinthie.... da's inderdaad leuk rijden daar. Mooie regio. (Kärnten)

Wat dat betreft... heb ik nog wel een betere... ik zal eens zoeken of ik dat nog terug kan vinden. Ik kwam een hotel tegen aan het einde van een gravelpad (een uur rijden)..

Laatst bewerkt:
Als het goed is wordt vandaag mijn Soes opgehaald. Als het goed is heb ik ook al een Kwalijkzaki KLE 500 terug gekocht. Hij moet alleen nog even vanuit Frankrijk hier gebracht worden. Doel is om 1 oktober weer van start te gaan met de €500 toer en die zal dit jaar voornamelijk onverhard zijn. De KLE moet het gaan doen.

Dag Soes

Dat zal toch wel een beetje pijn doen...

Ziet er een lief motortje uit...

Hierna een enthousiast testverslag uit de oude doos van de nieuwe... veel plezier ermee, samen met dat groepje ongeregeld van je... de hond telt reeds af naar de lange nachten met het vrouwtje in en op bed !

motorlife.be – Kawasaki KLE 500 2005 testverslag

Laatst bewerkt:
Het wordt nog wel een fikse klus om het ding toonbaar te maken, tenzij je nogal gay bent. De roze jaren 90 uitingen op het ding en de paarse basiskleur moeten nog even plaats maken voor iets saais, het lage spatbord voor een hoge variant en de afgereden Michelins voor TKC 80's. Druk, druk, druk, waar haal ik de tijd vandaan.......

Hier rechts op de voorgrond.......

Laatst bewerkt:
Ik heb reglementair een maximaal budget van €500,-, dus een verser exemplaar zou knap zijn. Ze vragen nog veel geld voor die oude allroads. Zo ook een Transalp is er in deze staat niet te vinden onder de €1200,-. Ik heb dus de speld in de hooiberg gevonden, hij is alleen wat roze.

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft Anita liever dat je hem in deze staat laat..........hoeft ze in ieder geval niet bang te zijn dat je vrouwelijk schoon achter je aan krijgt
Hooguit wat mannen, maar zo wanhopig zul je met één weekje zonder haar toch niet zijn

Wij hebben sinds vandaag onze vierde BMW in de garage staan:

Even wat duidelijker plaatje:

We (allebei dus) willen er wat mee gaan spelen in licht offroad terrein en eens kijken of we er hier "De Kuil" mee doorkomen. Ik vind het heel spannend, nog nooit gedaan.

Detox en F&S: leuk detail voor jullie........we hebben hem vanmorgen (via Marktplaats) gekocht van een bekende van jullie, Jim, hij heeft ook nog een R1200GS/A én een HP2Sport VH special, die laatste staat bij hem in de woonkamer . Schiep allemaal dus gelijk een band

Hey wat leuk, Jimme is inderdaad een bekende. Hij is in het verleden wel eens mee gereden met een ritje van MF KBH. Zelfs eens mee geweest naar de Eifel.
Mooi ding die 450, wel goed opletten dat de uitgaande as van de versnellingsbak geen speling vertoont, anders draait de bak in elkaar. (enige euvel van dit model) Voordeel is dat je geen kettingspanner nodig hebt omdat de kettinglengte niet verandert bij inveren.

De Soes is overigens net opgehaald, dus kom maar op met die KLE.

Laatst bewerkt:

Dat begint er zo stilaan op te lijken : het mooie gemiddelde van 2 motoren per kop...

Geen schrik voor je polsen bij tuimelpartijen ? Zeer goed, dan...

Laatst bewerkt:
Hey wat leuk, Jimme is inderdaad een bekende. Hij is in het verleden wel eens mee gereden met een ritje van MF KBH. Zelfs eens mee geweest naar de Eifel.
Ja dat vertelde hij. Na een paar rondjes op het KB vond hij het wel weer genoeg geweest en ging hij liever een toertje doen
Aardige vent Jimme, Stamper moest natuurlijk op de G450X van A'foort naar B'wijk rijden, maar het was nogal winters weer, hagel en natte sneeuw wisselden elkaar af......en dat op noppenbanden . Maar Jimme moest toevallig vanmiddag naar Schagen en kwam vlak bij ons langs dus hij bood aan hem op de motortrailer bij ons af te komen leveren, dus we konden in de warme droge auto weer terug. Dat is nog eens service!!
Bedankt voor de tip Chris! Stamper wil er indien nodig zelf aan gaan sleutelen, maar er is geen topic van de G450X en niet zo heel veel over te vinden. Dus we hebben nog wat te leren en te ontdekken
Morgen als het een beetje aardig weer is eerst maar eens een rondje rijden en hem leren kennen
De Soes is overigens net opgehaald.........
Gecondoleerd met het verlies

Ze doen hun best maar, ik ben namelijk de leukste vrouw en dat weet Detox gelukkig ook

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Dus eigenlijk vertel je nu dat je vandaag bij ons in de buurt was?

Geen schrik voor je polsen bij tuimelpartijen ? Zeer goed, dan...
Tuimelpartijen? Dat is niet de bedoeling hoor! Ook niet eens aan gedacht trouwens....
Gisteren de eerste van negen skilessen* gehad als voorbereiding van onze skivakantie in maart. Dat was op een soort rollende vloerbedekking. Echt heel raar! En weinig vergevingsgezind: de kleinste fout wordt afgestraft dus ik heb regelmatig op die vloerbedekking gelegen Het schijnt dat je een les nodig hebt om aan die band te wennen, dus ik hoop volgende keer (wat vaker) overeind te blijven. Maar goed, ook behoorlijk op mijn pols terecht gekomen en dat voel(de) ik wel . En dat was nog mijn vanzelf geheelde pols, dus niet die waar een schroef in zit. Volgende week dus maar de brace omdoen, het is zo stom als je niet op skivakantie kunt omdat je tijdens het lessen geblesseerd bent geraakt

*Kan ook bijna niet lopen van de spierpijn, maar normaal heb ik dat de eerste drie dagen tijdens skivakantie, dus beter nu dan maar

Laatst bewerkt:
Ze doen hun best maar, ik ben namelijk de leukste vrouw en dat weet Detox gelukkig ook

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Dus eigenlijk vertel je nu dat je vandaag bij ons in de buurt was?

Ja dat ben je hoor Anita!!!!!!!!!!

En ja dat waren we, en we waren echt heel graag bij jullie langs gekomen, maar Stamper moest om 13:30 naar z'n werk, dus het was nu al stressen om op tijd terug te zijn omdat we ook nog naar het postkantoor moesten voor het overschrijven van het kentekenbewijs.

er komt vast nog wel een gelegenheid

Of wij maken er een keer een ritje van jullie kant op

gaaf ding

Tuimelpartijen? Dat is niet de bedoeling hoor! Ook niet eens aan gedacht trouwens....

Ow, I didn't want to rain on your parade... maar met een echte modderbrommer moet je er toch rekening mee houden dat je er wel eens mee tegen de korst gaat...

Met m'n KTM heb ik dat tot hiertoe kunnen vermijden, maar met m'n WR250F ging ik er destijds toch minstens eenmaal per rit bij liggen...

Laatst bewerkt:
In de Kuil is het mul zand, dan zal je nooit al te hard vallen. Niet bang zijn en enjoy the ride.

Klopt... met m'n Yammetje heb ik me ook nooit pijn gedaan in het mulle zand te Brasschaat ...de steenpistes in Zuid-Frankrijk zijn andere koek... daar wil ik echt niet zwaar vallen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.