Jammer..... the more the marrier.
[afbeelding]
Tremola, Zwitserland..
Soms duurt het toch wel lang voordat het voorjaar komt.
Girl...nokke met die plaatjes hoor...je jaagt mijn stress omhoog....!!!
Elke keer als ik zo een foto zie, heb ik de neiging mijn tas te pakken en mijn helm.....
Wij hebben sinds vandaag onze vierde BMW in de garage staan:
[afbeelding]
Even wat duidelijker plaatje:
[afbeelding]
We (allebei dus) willen er wat mee gaan spelen in licht offroad terrein en eens kijken of we er hier "De Kuil" mee doorkomen. Ik vind het heel spannend, nog nooit gedaan.
Detox en F&S: leuk detail voor jullie........we hebben hem vanmorgen (via Marktplaats) gekocht van een bekende van jullie, Jim, hij heeft ook nog een R1200GS/A én een HP2Sport VH special, die laatste staat bij hem in de woonkamer. Schiep allemaal dus gelijk een band
Ja dat vertelde hij. Na een paar rondjes op het KB vond hij het wel weer genoeg geweest en ging hij liever een toertje doenHey wat leuk, Jimme is inderdaad een bekende. Hij is in het verleden wel eens mee gereden met een ritje van MF KBH. Zelfs eens mee geweest naar de Eifel.
Bedankt voor de tip Chris! Stamper wil er indien nodig zelf aan gaan sleutelen, maar er is geen topic van de G450X en niet zo heel veel over te vinden. Dus we hebben nog wat te leren en te ontdekkenMooi ding die 450, wel goed opletten dat de uitgaande as van de versnellingsbak geen speling vertoond, anders draait de bak in elkaar. (enige euvel van dit model) Voordeel is dat je geen kettingspanner nodig hebt omdat de kettinglengte niet verandert bij invoeren.
Gecondoleerd met het verliesDe Soes is overigens net opgehaald.........
Volgens mij heeft Anita liever dat je hem in deze staat laat..........hoeft ze in ieder geval niet bang te zijn dat je vrouwelijk schoon achter je aan krijgt
Hooguit wat mannen, maar zo wanhopig zul je met één weekje zonder haar toch niet zijn
Tuimelpartijen?Geen schrik voor je polsen bij tuimelpartijen ? Zeer goed, dan...
Ze doen hun best maar, ik ben namelijk de leukste vrouw en dat weet Detox gelukkig ook
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Dus eigenlijk vertel je nu dat je vandaag bij ons in de buurt was?
Ja dat ben je hoor Anita!!!!!!!!!!
En ja dat waren we, en we waren echt heel graag bij jullie langs gekomen, maar Stamper moest om 13:30 naar z'n werk, dus het was nu al stressen om op tijd terug te zijn omdat we ook nog naar het postkantoor moesten voor het overschrijven van het kentekenbewijs.
Wij hebben sinds vandaag onze vierde BMW in de garage staan:
[afbeelding]
Even wat duidelijker plaatje:
[afbeelding]
We (allebei dus) willen er wat mee gaan spelen in licht offroad terrein en eens kijken of we er hier "De Kuil" mee doorkomen. Ik vind het heel spannend, nog nooit gedaan.
Detox en F&S: leuk detail voor jullie........we hebben hem vanmorgen (via Marktplaats) gekocht van een bekende van jullie, Jim, hij heeft ook nog een R1200GS/A én een HP2Sport VH special, die laatste staat bij hem in de woonkamer. Schiep allemaal dus gelijk een band
Tuimelpartijen?Dat is niet de bedoeling hoor! Ook niet eens aan gedacht trouwens....