Voor modeljaar 2017 zou een kleine update wel eens mogen voor de 1200GS(A). Maar de motor evolueert elk jaar wel een klein beetje.Niet erg origineel in mijn motorkeuze blijkbaar :
Ik heb nummers 1 en 2 ....
Top 20 nieuw verkochte motoren Nederland 2015
Herr BMW zal echter niet content zijn met de achteruitgang... Ik verwacht dan ook een versnelde facelift voor de GS....
Voor modeljaar 2017 zou een kleine update wel eens mogen voor de 1200GS(A). Maar de motor evolueert elk jaar wel een klein beetje.
.
Mezelf kloot ik hiermee niet. De mijne zijn nog te nieuw. En voor de prijs van mijn tweedehandse hebben ze bijlange geen nieuwe. En volgend jaar ben ik normaalgezien weer toe aan een nieuwe. Een paar upgrades kunnen wel leuk zijn, hoewel die het niet nodig heeft. Maar vanuit concurrentieel oogpunt (waar concurrenten nieuwer zijn) kan dit wel helpen. De meeste zaken die ik erop wil zullen wel nog niet direct komen (denk aan een adaptief dashboard zoals de BMW 7, die laserlichten van op de CES). Wat zal een update waarschijnlijk geven? Hill start/hold assist, nog iets van elektronica en misschien een hand vol pk's meer, enkele uiterlijke details die aanpast zijn. Maar voor mij liefst van al: een mooie kleurstelling aub.Dat begrijp ik niet van je : met zo'n facelift kl**t je in feite iedereen : je eigen motorfiets wordt ineens "het oude model" en devalueert dus en de kopers van de "nieuwe" GS krijgen -voor meer geld- in feite geen echt nieuwe motorfiets.
De enige winnaar is Herr BMW zelf die in de publiciteit kan gaan toeteren over een "nieuwe GS(A)"...
Dat begrijp ik dan weer niet van jouDat begrijp ik niet van je : met zo'n facelift kl**t je in feite iedereen : je eigen motorfiets wordt ineens "het oude model" en devalueert dus en de kopers van de "nieuwe" GS krijgen -voor meer geld- in feite geen echt nieuwe motorfiets.
Jaja, ik geloof je... ik geef er dus méér voor dan voor een nieuwe...
Sorry, is een uitnodiging van januari 2015...
Echt, je bent je roeping als cabaretier misgelopen
Doif ist dood...
Zijn er nog mensen die niet hadden meegekregen dat we met z'n allen een hapje gaan eten?
Je kunt je nu nog aanmelden volgens mij
Voorjaars etentje gs topic
Te lang in het doosje gezeten?
Zijn er nog mensen die niet hadden meegekregen dat we met z'n allen een hapje gaan eten?
Je kunt je nu nog aanmelden volgens mij
Voorjaars etentje gs topic