Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote GS-topic deel 17: Onvermoeibare alpenridders

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Autoreply, wil je de info over de rit van zondag uit de OP verwijderen en als 'activiteit' toevoegen in het activiteitenlijstje?

Misschien is het leuk om het filmpje van Xtra daar bij te vermelden zodat anderen een impressie krijgen hoe die rit er uitzag

Dat is n leuk idee

De vriend van bmwgirl heeft ook gefilmd met n hero pro. Hopelijk post hij t ook hier?

Ik had hem ook verwacht hoor. Stom dat ie er niet bij was...

Kijk eens wat ik vond, op zoek naar een plaatje van Ned Flanders: Detox!

Volgend jaar nieuwe kans
Daarbij heeft België wel de vookeur dus Slijkie moet zijn best maar doen.

Er stond ook iets van "alleen toegang voor vergunninghouders" maar wie heeft er nou geen vergunning voor ijzeren platen..?

De vriendin van Bram vond deze zijroute geloof ik niet zo geschikt, maar iedereen heeft het overleefd! haha.. Heeft ze al een bmw motor op het oog voor volgend jaar Bram?
Voel me niet aangesproken in ieder geval, want mijn GS (je) is behoorlijk stil.
En snelheidsverschil wil nog niet zeggen dat de langskomende te hard gaat
Mooie visie mr.Sloo
Dat is n leuk idee
De vriend van bmwgirl heeft ook gefilmd met n hero pro. Hopelijk post hij t ook hier?
Ja, we hebben het even kort bekeken. Niet 1 offroad gereden stuk is opgenomen! Volgende x maar 10 lege SD kaarten mee ipv. 2 bijna volle! Wel zo fijn.
Maar toch; ik ga 'm pushen om er iets leuks van te maken.

Volgend jaar nieuwe kans
Daarbij heeft België wel de vookeur dus Slijkie moet zijn best maar doen.

Nee jongens, pas in 2014.... écht !

De Ardennen liggen ook niet in mijn achtertuin en ik heb het om diverse redenen in 2013 vééééls te druk... want als ik zoiets ineendraai, moet het ook maar goed zijn... toch ?

Mijn motormaatje in Groningen, met zijn nieuwe modderfiets op zoek naar wat gezellig blubberigs, klaagt er trouwens over dat die hele provincie zowat geasfalteerd werd, de laatste jaren...in Drenthe daarentegen gaat het blijkbaar nog wel...

Nee jongens, pas in 2014.... écht !

Waarom stelt België ons toch altijd weer teleur ...

Wilden ze het allemaal zelf regelen omdat ze Willem I niet aardig vonden, doen ze er een jaar of twee over voordat ze een regering kunnen vormen en dan kost het organiseren van een simpel toerritje ook weer eens twee jaar ...

Het is droevig

Tja, het is niet gemakkelijk de zuiderburen te zijn van zo'n superieur volk... .

Beter jullie verwachtingen niet te hoog stellen, Dames en Heren Nederlanders.... dat voorkomt teleurstellingen...

PS: tiens, was er ook geen ander "Herrenvolk" in de recente geschiedenis... hoe ging dat ook weer ?

"Niet te hoog" is wel een understatement hoor

Dat herrenvolk maakt wel leuke auto's en motoren, is dus best goed gekomen

Sterkte 2712 en veel geluk met de tijd die jullie nog samen gegeven is.

Ik heb maar direct alles er even bij gezet, altijd makkelijk om later op te zoeken

een foto van een gs rijder die wacht op een leuke route uit belgie?

GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland

Of misschien wat rest van de eens zo levendige gedachte dat er meer is dat ons bindt als motorrijders , dan scheidt door de verschillende nationaliteiten....

Melig ?

Jazeker, maar dat krijg je als je cliënten meer dan 30 jaar uit Nederlandse bedrijven bestaan en je dat idee van "domme Belg v/ gierige Hollander" wat ontgroeid bent...

Maar laat dat jullie vooral niet tegenhouden ...

[me="Xtra"]slikt geplande opmerking in [/me]

Als jullie naar de Ardennen willen, wil ik ook wel een keertje mee. Ik heb nog wel het een en ander liggen, de Ardennen liggen hier bijna aan het eind van de straat.... En anders kan ik ook wel een route in elkaar draaien. Ik doe alleen geen off-road. Aan de andere kant, sommige wegen in de Ardennen zijn net alsof je off-road rijdt? laat maar weten of ik iets moet gaan doen en hoe lang de route moet zijn als het startpunt in zuid Limburg ligt.
Vorig jaar nog een leuk ritje gedaan samen met MrTenCats: stukje Ardennen, stukje Eifel. Was rond de 200 km?

@2712 strekte voor de hele familie

Niet zo sip Slijkie, we zijn gewoon een beetje jaloers op jullie superieure bier, betere onderwijs, aanwezigheid van manieren en fatsoenlijke taalbeheersing.

Als Triggerfinger uit elkaar gaat, Hoegaarden failliet is, jullie InHolland krijgen en Gordon en Barbie ook op de VRT opduiken, dán mag je sip zijn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.