nog wel groeten als we je voorbijsteken op één of andere helling hé!Mede GS rijders
Ik ga u het beste wensen
De GS is verkocht en wordt door een K1600GT vervangen.
Weer eens wat anders zeg maar
Ik wens u nog heel veel boxer plezier toe met die fijne GS 'sen
Bedankt voor je reactie
Dus dat mooie scherpje, met de super duidelijke versnellingsindicator is een optie en niet standaard?
Vanmiddag ga ik proefzitten op een F800GS.
En als ik er toch ben gelijk ook maar op zn grote broer, de R1200GS.
Ik twijfel tussen een nieuwe (of bijna nieuwe) F800GS en een
gebruikte (huisselectie occasion) 3-4 jaar oude R1200GS.
De grote broer heeft n lagere zithoogte
Ik ben benieuwd naar je vergelijking
Als je de centen hebt, zou ik zonder meer voor de nieuwe gaan...
Ik heb, naast m'n nieuw gekochte R1200GS , nog een gebruikte TMax van 2008.
Die draait als een zonnetje maar draagt duidelijke gebruikssporen van een slordige vorige eigenaar => ergert me mateloos...
Ik heb een 2008 met ESA. In 2008 was er dus wel degelijk ESA. Dit natuurlijk los van het nut er van....Je bent redelijk snel uitgekeken als je voor jong tweedehands gaat :
De Yamaha Super Ténéré 1200 bestaat nu een tweetal jaartjes en werd vorige maand door een Frans motortijdschrift als "tweedehandskeuze" als zeer goed bevonden :
geen kinderziektes en de terugroepacties hebben wat kleinere kwaaltjes reeds opgelost (ivm de ontsteking en nog wat kleinere prullen).
Die is echter nog flink aan de prijs.
De overige hoogpoters (de nieuwe Triumph en Honda) zijn nog maar nauwelijks op de markt.
Als je opteert voor een goed verzorgde R1200GS vanaf 2008 met ABS en ESA, heb je alles wat je hartje begeert.
Die van voor 2008 zijn uiteraard ook OK, maar hebben geen ESA (en dan kan nu het geëmmer over nut en onnut van ESA weer losbarsten...), en dat vind ik een beregoeie optie (ik !) .
Ik heb een 2008 met ESA. In 2008 was er dus wel degelijk ESA. Dit natuurlijk los van het nut er van....
Ik las vanaf als: na 2008. Je kunt het inderdaad ook lezen als incl. 2008. Excusez moi!
"Als je opteert voor een goed verzorgde R1200GS vanaf 2008 met ABS en ESA, heb je alles wat je hartje begeert."
Was er iets niet duidelijk aan dit zinnetje van me ?
Ik las vanaf als: na 2008. Je kunt het inderdaad ook lezen als incl. 2008. Excusez moi!
....
Geld voor een nieuwe R1200GS heb ik niet, dat is simpel.
....
nog wel groeten als we je voorbijsteken op één of andere helling hé!
Als je hem echt fijn vind... net zo als ik geduld hebben en afwachten.
Er komt vanzelf een particulier die stopt met motorrijden
En dan als de kippen erbij zijn.
De mijne is van 2009 met een prijsje van een 2006stuurt nog lekkerder
[afbeelding]
En een Tmax en een vrouw die altijd achterop wil.....Standaardzadel zit idd veel lekkerder dan het Adventurezadel, ook voor de passagier (zij het ietwat te zacht voor de lange afstand).
Mijn vrouw vertikte het om op m'n Adventure indertijd mee te rijden , want ze schoof van de 0 naar de 9.
Ik kocht dus de Touratech-zadels.... stomstomstom... want toen moest ik ze er zowat afmeppen om ook eens solo te kunnen rijden...
Misschien liever achterop dan bovenop ???
De troost wordt evenwel in dank afgenomen... (zelfs de ironische variëteit)
maakt niet uit, als er bochten inzitten hebben we kans.BergAF, bedoel je !?
morgen de ABS modificatie maar eens uitvoeren, heb maar vast gekeken waar ik moet zijn. k merkte alleen wel dat de abs computer er helemaal uit moet om uberhaupt de stekker los te krijgen. maja t past allemaal nét zonder de tank er af te halen.
[~[url="http/img14.imageshack.us/img14/7062/20120419192507.jpg"]afbeelding~][/URL]