*kijkt op stapel*
Oh kut, die had ik nog niet gelezenEven kijken of daar wat tussen zit dat in mijn maat verkrijgbaar is
Bridgestone BT90 is radiaal en voorgeschreven door bridgestone
nee gammawc-eendje
Niet dus
Je hebt helemaal gelijk, ik was deze band gewoon vergeten.......Bridgestone BT90 is radiaal en voorgeschreven door bridgestone
zowel voor als achter weet ik er 20 te liggenJe hebt helemaal gelijk, ik was deze band gewoon vergeten.......
Echter, de vraag is of ze te verkrijgen zijn, Bridgestone heeft nogal wat leveringsproblemen. En de levensduur is niet echt om over naar huis te schrijven......
bij sommige leveranciers kun je online de voorraad zienIn de achtertuin?
Je hebt helemaal gelijk, ik was deze band gewoon vergeten.......
Echter, de vraag is of ze te verkrijgen zijn, Bridgestone heeft nogal wat leveringsproblemen. En de levensduur is niet echt om over naar huis te schrijven......
Dat kan ook kloppen, de Metzeler en de Pirelli komen uit dezelfde fabriek, en zijn in grote lijnen gelijk.Qua prijs liggen de Metzler Lasertec (E161.90/set) en Pirelli Sportdemon (E163.10/set) vrijwel gelijk. De Michelin Pilot Activ (E212/set) is wat duurder.
Wie kan mij vertellen wat de eigenschappen (neutraal sturend, slijtvast, grip, ed) van deze banden zijn?
Dat kan ook kloppen, de Metzeler en de Pirelli komen uit dezelfde fabriek, en zijn in grote lijnen gelijk.
maar wat ijn de eigenschappen van die dingen?
Me + Pi wat sportiever, de Mi wat meer toeristisch.maar wat ijn de eigenschappen van die dingen?
Dunlop Sportsmart (beste allround sportband) of Pirelli Diablo Rosso Corsa (iets meer circuitgericht, en wat minder in de regen).
Ik heb je advies opgevolgd en de motor laten afleveren op Sportsmarts i.p.v. BT-015's
Het stuurt inderdaad wat neutraler dan de MPP's en dat bevalt uitstekend!
Ik geef dan weer de voorkeur aan het sturen bij droog weer.ik vond van de week in het franse blad moto magazine een bandentest waar enkele sport-toer banden getest werden .....
zie het resultaat [afbeelding]
Ik geef dan weer de voorkeur aan het sturen bij droog weer.
En dan zijn de Continentals net even beter.
Zie je wel, al die andere testers hebben ongelijk. De Bridgestone is een gewéldige band, ook in de regen....... deze éne test bewijst het, alle andere hebben ongelijk.
Maar in ieder geval kun je die Fransen niet van partijdigheid voor het Franse merk beschuldigen.....
Zie je wel, al die andere testers hebben ongelijk. De Bridgestone is een gewéldige band, ook in de regen....... deze éne test bewijst het, alle andere hebben ongelijk.
Maar in ieder geval kun je die Fransen niet van partijdigheid voor het Franse merk beschuldigen.....
Heeft michelin nu ook al Road Attacks?alleen erg jammer dat zo'n blad dan niet eens weet dat de conti's multicompound hebben en niet monocompound.
Wel grappig dat ze het beter doen dan de michelins RA3
Zie je wel, al die andere testers hebben ongelijk. De Bridgestone is een gewéldige band, ook in de regen....... deze éne test bewijst het, alle andere hebben ongelijk.
Maar in ieder geval kun je die Fransen niet van partijdigheid voor het Franse merk beschuldigen.....
Zit anders een frans merk wat normaal wint bij de Duitsers toch echt op een lage plekkie.
En dat de BT023 het beter doet dan de PR3 geloof ik niets van. Ben voor van een Brigdstone naar een Pilot Road 2 gegaan en alsof er 100 jaar verschil in ontwikkeling in zat...
Ik rij mijn BT21 die er achter zit op (als ik eerlijk ben is die best fijn) maar dan komt er de komende tijd zeker geen BT meer onder. Laat Bridgstone eerst maar eens zien dat ze buiten races om ook banden kunnen maken.