Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de witte accu in de BMW met zwarte folie beplakt, net zo makkelijkOdyssey, zo beter?
Heb de mijne trouwens zwart gespoten, motorfiets is namelijk ook zwart.
en er dan "varta" op gekleeft in fluo geel?Ik heb de witte accu in de BMW met zwarte folie beplakt, net zo makkelijk
odyssi past trouwens niet in een 1200
had de vraag al eerder gesteld , hoe gaat het met de g/s .heb er zelf ook een en wil wat dingen vergelijken (topsnelheid en dat soort dingen)Helemaal met je eens Rudy, accu's horen gewoon zwart te zijn.
Ik denk altijd maar zo met die 'merkloze' of wazige merken, dat ze regelmatig 1 op 1 kopieën zijn van een beter merk. Vaak ook nog eens uit dezelfde fabriek. Het is natuurlijk lang niet altijd zo, maar als mensen die dingen testen en ze zijn gewoon goed dan ben ik over. Overhead kosten van reclame en promotie zijn erg veel. Nou leveren bedrijven die daar geld aan uitgeven natuurlijk ook betere (naam)garantie, maar soms is dat de prijs niet waard in mijn ogen.
Ik heb de startmotor nog niet terug..
Netjes hoor, dat zal wel vlotjes oppakken.
Waarom zou de startmotor daar moeite mee hebben?
omdat het "vliegwiel" nu veel minder kinetische energie in zich heeft natuurlijk, ik denk ook dat je het stationair toerental wat zult moeten omhoogbrengen, anders gaat hij bokkig lopen en/of afslaan op stationair vrees ik.Netjes hoor, dat zal wel vlotjes oppakken.
Waarom zou de startmotor daar moeite mee hebben?
Der rudi is uitermate internationaal georienteerd, mag ook wel eens naar het noorden... en dat voor een drenth..
Volgens mij is hij nog altijd zwaarder dan de vliegwielen van na ' 81.omdat het "vliegwiel" nu veel minder kinetische energie in zich heeft natuurlijk, ik denk ook dat je het stationair toerental wat zult moeten omhoogbrengen, anders gaat hij bokkig lopen en/of afslaan op stationair vrees ik.