Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fijne motor he? Je kan er ook nog wel lekker gas mee geven, laat zich heerlijk door de bochten sturen, zeker voor zo'n zware machine. Ik heb de stelvio gekocht omdat ik bij een lange rit last van mijn heup kreeg(ooit aan geopereerd) maar zit nu lekker rechtop en kan de hele dag rijden en met die 32 liter tank kom je ook verder dan veel andere motoren.Gisteren ff een lekker rondje op de Stelvio gereden. Ben erg blij met de motor . Ondanks haar gewicht erg fijn te rijden en vooral het relaxed op haar bullige koppel touren is nieuw voor mij. Toch een gevalletje je wordt ouder papa
Ik heb ook echt van alles gehad, van supermoto tot Superbike. Maar eigenlijk altijd wel iets anders dan de rest van onze vriendengroep. Toen ik de Stelvio kocht kreeg ik ook reacties van Fiat multipla en flatgebouw, maar als ze een x gereden hebben moeten ze me toch gelijk gevenFijne motor he? Je kan er ook nog wel lekker gas mee geven, laat zich heerlijk door de bochten sturen, zeker voor zo'n zware machine. Ik heb de stelvio gekocht omdat ik bij een lange rit last van mijn heup kreeg(ooit aan geopereerd) maar zit nu lekker rechtop en kan de hele dag rijden en met die 32 liter tank kom je ook verder dan veel andere motoren.
Oh joh! Daar is niet veel origineels meer van over maar vakwerk manLol, multipla... ik hou wel van iets anders als anders, aprilia futura en een falco streetfighter heb ik ook gehad bijvoorbeeld en bouw ik ze zelf zoals deze hieronder, alleen nog nooit een guzzi aangepakt, komt nog wel denk ik.
Bekijk bijlage 1975340
Heb een breva 850 staan maar had zelf als ik de keuze nog een keer moet maken de 1100 genomen. Wil niet zeggen dat je op de snelweg vermogen mist maar t heilige vuur is er wel een keer uit na 130Een 1100/1200 Breva lijkt mij nog wel goed handelaar voor mij iig. Een 850 zou perfect zijn
Ach, ik rij alleen maar voor de fun, en snelweg zie ik maar zelden op de motor.Heb een breva 850 staan maar had zelf als ik de keuze nog een keer moet maken de 1100 genomen. Wil niet zeggen dat je op de snelweg vermogen mist maar t heilige vuur is er wel een keer uit na 130
De Norge is de echte tourer met volle kuip en koffers en Breva blok, maar je ziet wel veel Breva’s met grote ruit en koffers iddZe zijn er ook in een tour uitvoering geloof ik?
Maar met regen rij ik toch niet een beetje wind bescherming is wel lekker
Dat geloof ik graag! Maar deze ligt ver, heel ver buiten mijn budgetDe v85tt is ook goed te hanteren
Dank je. Ik zal zeker proberen om deze meetings te bezoekenDan zien we je ws binnenkort wel op een Guzzi meeting met je breva.
Veel fijne en veilige kilometers!
Geniet er van. Gefeliciteerd hoor.Vandaag toch even breva's wezen kijken..... ik zei nog zo NIET DOEN!
De Cali is ingeruild op een Breva 1100 29 februari word ie geleverd
En hoe bevalt de breva? Foto?Vandaag toch even breva's wezen kijken..... ik zei nog zo NIET DOEN!
De Cali is ingeruild op een Breva 1100 29 februari word ie geleverd