Het Ducati Monster topic *deel 44*

Wat een prijs joh...

Begrijp het best, een RS trico zijn er niet veel van en is een mooie motor, maar is m.i. nooit een verzamelobject geweest.

Al moet ik zeggen dat deze wel nog netjes is en uiteraard met de originele delen.
En weinig km's . Maar dan nog vraag ik me af of hij ooit krijgt wat hij ervoor vraagt. Maar mooi is ie zeker.
 
Wat ik vooral erg mooi vind van de Tricolore is de kleur van het frame + wielen.
Dat is dan ook het enige. Voor de rest vind ik het maar teveel kleurtjes op elkaar.
Een 1098 tricolore vind ik dan weer wel mooi. Die leent zich ook veel beter er voor.
 
Dat is dan ook het enige. Voor de rest vind ik het maar teveel kleurtjes op elkaar.
Een 1098 tricolore vind ik dan weer wel mooi. Die leent zich ook veel beter er voor.
Ja, misschien heb je daar wel gelijk in. Volgens mij heb ik deze Tricolore al een aantal keren eerder gezien bij meetings van de dealer in Amsterdam en DCN, en inderdaad, als je het een aantal malen gezien hebt, is het hele bijzondere er wel vanaf. Zo staat er een hele mooie S4RS bij StarTwin die misschien wel mooier is dan zo'n Tricolore . ( al zou ik er geen nee tegen zeggen mocht ik het me kunnen veroorloven 😂 )
 
Vandaag foto's gemaakt van het monster en toch ook maar de oude koppeling platen gemonteerd zonder extra platen om het slippen te voorkomen.
Ga ik een stukje rijden in de buurt en geen geslip meer. Apart maar er komt toch een nieuwe set in, die is inmiddels al onderweg.
Dus dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en stukje wezen rijden.
20240323_130231.jpg
 
Vandaag foto's gemaakt van het monster en toch ook maar de oude koppeling platen gemonteerd zonder extra platen om het slippen te voorkomen.
Ga ik een stukje rijden in de buurt en geen geslip meer. Apart maar er komt toch een nieuwe set in, die is inmiddels al onderweg.
Dus dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en stukje wezen rijden. Bekijk bijlage 1987401
Mooie foto :t
Vond het toch wat fris om te rijden, en hier is het helemaal raar weer , want helder weer, maar toch regen- en hagelbuien . Hopelijk volgend weekend met Pasen wat beter weer om weer lekker te :]
 
Die is zeker mooi, als je die voor niet al teveel op de kop weet te tikken..
Ben wel serieus geïnteresseerd, maar geen antwoord op m’n berichtje. Heb ook m’n auto te koop staan, mooi bod ontvangen… zelfde verhaal, geen reactie. Marktplaats blijft een wonderlijke plek :+
 
Ging van 1650 met een sprong naar 2500
Nou.. eerst waren er nog wat biedingen van 1900, 1950 die later weer werden ingetrokken. Motor is inmiddels verkocht. Ik had per bericht een net bod gedaan toen de biedingen nog rond de 1400 hingen. Als er een antwoord was gekomen waren we er wel overuit gekomen maar goed.. volgende keer beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan