Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand ervaring met olie lekkage op deze plek? Het is een Monster 1100
Whow, mooi hoor!! Gefeliciteerd met je aankoop.
Als je helemaal Italiaans wilt rijden, kies dan de Pirelli Angel GT. Scoort al jaren 1e of 2e plek in tests.
Inmiddels is er de Angel GT-II die zou ik dan weer niet kiezen, omdat het profiel minder mooi is.
Bar-end spiegels handhaven, véél mooier dan de originele spiegels (geen gezicht).
Heeft jouw Monster een tail chop gehad? Is de "taartschep", vanaf het achterlicht naar achteren verwijderd?
Wat betreft de tail chop: ja, dat heeft de vorige eigenaar gedaan. Zou het zelf niet zo snel doen, maar vind het resultaat best mooi
De kap achter op de buddy hoort er bij een Dark niet standaard op te zitten. Een Dark is wat kariger uitgerust. Dat neemt niet weg dat ik het voor de oer monster de mooiste kleur vind.Sinds vandaag heb ik ook een Monster! Een mooie zwarte 900ie uit 2001:
Bekijk bijlage 1464440
Compleet met lapjes "studenten" motorpak, misschien dat daar de volgende upgrade plaats gaat vinden
Ga denk ik eens rustig zoeken naar originele delen: dekseltje van het kettingwiel, kap die op de buddy achter hoort en mogelijk originele spiegels. Al moet ik zeggen, die bar end spiegels zijn echt verrassend goed. Nu eerst een verse Bridgestone BT023 eronder voor en dan kilometers maken.
Klopt het trouwens dat het achterspatbord maar met 2 boutjes op de brug vast zit? De vorige eigenaar heeft deze gedemonteerd en ik heb hem los mee. Er zitten echter 3 gaten in die bestemd lijken voor de bevestiging. Op exploded views op het internet zie ik echter maar 2 bouten.
Wat een super gaaf ding zeg, zeker voor mijn toch wat korte lengte
Sinds vandaag heb ik ook een Monster! Een mooie zwarte 900ie uit 2001:
Bekijk bijlage 1464440
Compleet met lapjes "studenten" motorpak, misschien dat daar de volgende upgrade plaats gaat vinden
Ga denk ik eens rustig zoeken naar originele delen: dekseltje van het kettingwiel, kap die op de buddy achter hoort en mogelijk originele spiegels. Al moet ik zeggen, die bar end spiegels zijn echt verrassend goed. Nu eerst een verse Bridgestone BT023 eronder voor en dan kilometers maken.
Klopt het trouwens dat het achterspatbord maar met 2 boutjes op de brug vast zit? De vorige eigenaar heeft deze gedemonteerd en ik heb hem los mee. Er zitten echter 3 gaten in die bestemd lijken voor de bevestiging. Op exploded views op het internet zie ik echter maar 2 bouten.
Wat een super gaaf ding zeg, zeker voor mijn toch wat korte lengte
De kap achter op de buddy hoort er bij een Dark niet standaard op te zitten. Een Dark is wat kariger uitgerust. Dat neemt niet weg dat ik het voor de oer monster de mooiste kleur vind.
Jaloers! Toen ik thuis aankwam met de nieuwe aankoop begon het te regenen... Hopelijk wordt het snel droger weerGisteren voor de verschrikkelijke storm aan toch maar eens de eerste meters gemaakt dit jaar.
Even een rondje van 45 km door Groningen Drenthe. Genieten! Had buiten een proefrit om nog niet fatsoenlijk met de Monster gereden.
Bekijk bijlage 1464727
Officieel moet bij een ander type luchtfilter en b.v. open uitlaten (zonder dB killers) de boel opnieuw afgesteld worden (carburateur fietsen). Met injectie moet je een andere mapping laden. Bij een luchtfilter valt dat idd wel mee, open pijpen is een ander verhaal.
Laten afstellen op een Dynojet rollenbank door iemand die weet waar hij mee bezig is.
Ik rijd zelf een 620 IE (2002) en heb er open uitlaten van Termignoni op gezet omdat ik dat mooier vond en voor het geluid. Hiervoor heb ik Biggelaar gevraagd of dit afgesteld moet worden en dat was niet nodig zei hij. Die dingen staan nog niet op t randje van te arm afgesteld dus die kunnen heel wat hebben (emissie normen waren toch nog wat ruimer ). rijd er nogsteeds 200+km mee per tank en prestaties zijn er niet minder op geworden. dat het niet beter kan met een andere mapping is weer een ander verhaal, of je daar het geld in wil steken..
luchtfilter zal ongeveer t zelfde doen, of t moet een veel dichter filter zijn, dan krijg die wat meer moeite met ademen.
Beste allen,
Ik ben van plan om van de zomer een S2R 800 te kopen. Wat is naar jullie mening een schappelijke prijs hiervoor? Ben eigenlijk op zoek naar een originele rode (dus geen Dark o.i.d.), maar een 1000 afhankelijk van de prijs kan natuurlijk ook.
Hey hoi,
Ik ben dus opzoek naar meer info over de Monster 1100 en 1100 EVO. Kent iemand een goed artikel of review waarin dit model goed beschreven wordt?
Of heb je zelf misschien ervaring met de 1100 en heb je er wat over te delen? Hoor 't graag!
De EVO vind ik overigens minder mooi, dus het liefst specifiek over de 1100 vanaf bj 2009. Het verschil tussen de twee wil ik opzich ook wel weten
thaanks