Het Ducati Monster Topic *Deel 42*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mn nieuwe spiegeltjes gemonteerd:
yrv6GPwl.jpg


Straks op de motor naar Friesland, kijken of daar nog een beetje leuk te sturen is :)

Heeft iemand trouwens ervaring met Motofun Leerkes? mijn Ducati is door hen geimporteerd dus ik probeerde ze te bereiken voor wat vragen maar ze nemen niet op en mailen niet terug :?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mn nieuwe spiegeltjes gemonteerd:
[afbeelding]

Straks op de motor naar Friesland, kijken of daar nog een beetje leuk te sturen is :)

Heeft iemand trouwens ervaring met Motofun Leerkes? mijn Ducati is door hen geimporteerd dus ik probeerde ze te bereiken voor wat vragen maar ze nemen niet op en mailen niet terug :?

Kom er maar in Sjors!!!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag proefgeredenmaar kreeg maar 4400 als inruilprijs, das wel erg weinig toch? Ook gezien alle opties die erop zitten. Compleet termi systeem, carbon delen, soegels knippers hendel hyperpro vering enz enz. Dealers kijken daar helaas niet zo naar. Hoop dat ik hem particulier kan verkopen. Denk dat ik wel de overstap ga maken maar weet nog niet wanneer dan :)
 
Laatst bewerkt:
Weet niet, het is maar een monstertje geen exclusief ding ofzo, hoe oud is dat dind, hoeveel km's, wanneer een beurt gehad, etc etc..

Accessoires krijg je geen klap voor, apart verkopen of evt overzetten..

En idd particulier verkopen, maar ja dat kan tijd kosten...

Succes er maar mee!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag proefgeredenmaar kreeg maar 4400 als inruilprijs, das wel erg weinig toch? Ook gezien alle opties die erop zitten. Compleet termi systeem, carbon delen, soegels knippers hendel hyperpro vering enz enz. Dealers kijken daar helaas niet zo naar. Hoop dat ik hem particulier kan verkopen. Denk dat ik wel de overstap ga maken maar weet nog niet wanneer dan :)

Ik ruilde mijn s2r800 een jaar geleden in en kreeg er maar 4000 voor terug *D
 
Helaas de trieste mededeling gekregen dat mijn big-end lager stuk is, kosten bijna meer dan de waarde :( Vandaag dus 1000 euro+ armer geworden met mijn Albert Heijn salaris.
 
Kom er maar in Sjors!!!

Ik heb ervaring met Robbie Leerkens. Mijn 1e Ducati komt bij hem vandaan. Stevig met hem onderhandeld en alles is tot een goed einde gekomen.
Daarna nog geregeld contact met hem gehad, afgelopen jaren nog gesproken op de DCR in Assen.
3 weken geleden nog bij hem op de koffie geweest.
 
Waarschijnlijk wordt de nieuwe wel weer een monster:) Ben er nog wel grote fan van! Maar de reparatie is mij te duur dus de m600 gaat weg... baal wel goed hard


De opvolger van de m600 is de m620 en daarna de m695 toch? Heb wel een mooie gezien vrij jong en weinig kilomters
 
Hallo allemaal, ik zal me hier even melden gezien ik sinds kort een Monster heb.

Mijn naam is Gerben en kom uit Harderwijk.
Ik heb sinds ander half maand een Monster S2R 1000. Gekocht als volledig standaard motor en nou net weer rijdend na de nodige aanpassingen. Erg blij mee.

Zal waarschijnlijk niet heel veel posten maar hou het hier in de gaten. En natuurlijk wat foto's:



Groeten,

Gerben
 
Das niet veel nee. 2007, 33000km. Vorig jaar nieuwe banden, riemen, kettingset. Mei 2014 olie en filter

Ik vind die 4400,- inruil absoluut geen gekke richtprijs. :N Gezien het jaartal en aantal km's

Ik zat namelijk eerder te denken aan 3500,- mits jij je netjes aan de grote beurten hebt gehouden. Die riemen, olie etc zou mij niet interesseren, maar is wel een leuk gegeven... Dus succes met particulier verkopen :)
 
Laatst bewerkt:
Zat mij ineens te bedenken Nephthys,
mocht jij een nieuwe Italiaanse fiets weer willen kopen is Star twin ook erg schappelijk met inruilprijzen :Y
 
Vandaag een schokkende ontdekking gedaan |( :

3HplZ8wl.jpg


Hoe die er komt weet ik niet maar hij zit er en ik erger mij er dood aan! :(

Is dit nog weg te poetsen of te maskeren? :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan