Duccorse
MF veteraan
- 18 mrt 2009
- 1.903
- 1
Zie hier en daar setjes te koop, zit de bedrading erbij en waar loopt die kabel heen?
Systeem uitschakelbaar?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee over setjes.. Ik heb een Dynojet QS die aangesloten zit op mijn PowerCommander V. Daar gaat die kabel dus ook heen; onder de tank omhoog en dan langs het frame naar de ruimte onder het zadel waar mijn PC-V zit.Zie hier en daar setjes te koop, zit de bedrading erbij en waar loopt die kabel heen?
Systeem uitschakelbaar?
Zie hier en daar setjes te koop, zit de bedrading erbij en waar loopt die kabel heen?
Systeem uitschakelbaar?
Als je trouwens een QS wilt zonder PC of RB, dan heb ik inmiddels op i-bmw begrepen dat als je een QS kit koopt voor een S1000RR, deze zonder modificatie past en werkt op een K12/13, inclusief de stekkers en bedrading.
Maargoed, als je al een PC of RB module hebt, dan is het veel economischer om daar een QS op aan te sluiten. Een PC QS kost ongeveer 200 euro; een losse kit zoals MasterTommy al aangaf tussen de 350-450 euro.
MasterTommy over vlammen und knallen...:
Overigens is er wel een verschil qua geluid, bij een ontstekingsgeschakelde quickshifter krijg je vaak een flinke knal + steekvlam uit de pijp bij stevig doortrekken en doorschakelen.
...zulke grappen, zeg maar...
...vraag me dan toch wel af, of dat allemaal wel zo goed is voor het fietsje...
De vlam + knal komt doordat de brandstoftoevoer door blijft lopen, terwijl de ontsteking onderbroken wordt. Daardoor komt er een aantal verbrandingscyclussen aan benzine in het uitlaatsysteem terecht, wat wordt ontstoken door de eerstvolgende verbranding.
Qua schade aan je bak, die is bij een goed afgestelde bak nul. Ik durf zelfs te stellen minder dan bij gewoon schakelen als je een keer misschakelt. Een quickshifter doet exact hetzelfde als wat jij met je linkerhand doet, alleen dan in 60ms in plaats van 1-2 seconden.
Gisteravond m'n 12s opgehaald met gemodificeerde NAKS. Wat een verademing om de motor nu te starten
Ik heb het gevoel dat hij overal ook iets stiller is, maar ik heb de motor nog maar zo kort dat ik er niet zeker van ben.
Starten scheelt in ieder geval een slok op een borrel.
Nu de lente lijkt echt te komen.
Tis net of de motor als nieuw is he
rustig hier op het forum.....
We zijn gemiddeld genomen vrij rustige mensen hier
\rustig hier op het forum.....
We zijn gemiddeld genomen vrij rustige mensen hier
aha, is dat het....
het is soms zó zoeken joh als het topic onder aan de pagina bungelt.....
de schokdemper aan de voorzijde is niet instelbaar, ik heb geen ESA. best wel apart voor zo'n bij aanvang dure motor?
NAKS aanpassing weet ik niet, was voor mij toen gratis (garantie).Hallo fijne gasten!
Ik ben nieuw hier op t forum, en ik zit met hoofdpijn van de keuzes.. Ik zal even uitleggen dat ik nu een jap heb, een Z1000, maar ik wil heel graag een K 1200 S..
Nu heb ik een mooie gevonden, maar ik zit nog met wat vragen:
Wat kost de NAKS aanpassing bij dealer ongeveer? Ik ben wezen kijken en hij rammelde bij starten.
Zijn versleten handgrepen bij 23dkm normaal of discutabel?
Wat zijn ongeveer de kosten voor een beurt kl/gr?
En kunnen jullie mij helpen aan wat goede aankoop of alert - tips voor de K 1200 S uit 2005?
Ik hoop dat jullie mij willen helpen, en hopelijk zit ik dus voortaan wat vaker in dit forum ;-)
Groeten Edwin