Het big-ass Bandit topic deel 32!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst mn 2e bandit 400 maar eens verkopen..
Iemand?? :+ of iemand die iemand kent die naar een beginnersmotor opzoek is? O-)

2012-06-14%2016.55.24.jpg


+-23000KM
 
Heb em voor €1299 te koop staan (maarja, vraagprijs).
Mn eigen gaat misschien ook in de verkoop in het voorjaar, maar eerst even nokkenasketting spannen en alles weer in elkaar zetten.
Lol, zet net een blikkie te koop voor de helft :) ...maarja die van jou gaat ook harder :+
 
Hallo Bandit-rijders,
Ik ben de laatste jaren meer een meelezer dan een iemand die post op motor-forum. Nu toch een berichtje. Ik heb een Honda Transalp gekocht (nogal een impulsaankoop, maar vind het wel leuk, weer eens wat anders). Mijn Bandit staat dus te koop. In prima staat en helemaal rijklaar:
Te koop: Suzuki GSF600S Bandit (veel opties)
Prijs is vraagprijs
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje. Iemand hier een andere webshop als cms om die halve ringen voor mijn uutlaat te bestellen? En wat kan ik pakking ringen kopen voor mijn demper? Groeten robin.
 
Zit nu te twijfelen... Motor beetje meer verkoopbaar maken en proberen te verkopen, en een KTM 620 LC4 in de plaats... Of oprijden... Ideeën, twijfels hmmm :+
 
Zet je Bandit te koop in Duitsland. Daar betalen ze goed geld voor met name de Kult modellen. En zij hoeven geen BPM etc te betalen. Wel uitvoer bij bv grenswisselkantoor. Pak 'm beet €45,00.
 
Goedeavond!

Dan eindelijk nieuwe foto's gemaakt, ze voldoen voor voorlopig..
Beste TS, zou je de naam van Jippykajee kunnen vervangen door mijn username? De aanpassingen kunnen blijven staan, er is verder (nog) niks veranderd aan de Bandit.
Foto mag vervangen worden door deze:

622672_444456135600331_1958495643_o.jpg


Thanks!!
 
De eerste keer dat de ketting aan vervanging toe is, hebben jullie tips m.b.t. welk soort ketting ik voor moet gaan op de Bandit, en welk merk? Ik heb een vrij kalme rijstijl (al zeg ik het zelf), en laat 'm waar mogelijk zo af en toe eens flink uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan