Daar wordt die Duke jaloers opzou het geluidje wel eens willen horen~
Tsja....er zitten hier toch diverse Harley liefhebbers/sters en bezitters/sters maar mede doordat men diverse types rijdt of leuk vindt zijn er niet echt veel aparte topics dus ik dacht....misschien slaat een algemeen Harley topic hier wel aan en kan het of hier of ergens anders staan ?
Dit wordt mijn Harley binnenkort hoop ik :
edit...in iets aangepaste vorm
[afbeelding]
Welkom op het MFHi, Ik ben 2712 uit de noorderkempen (belgie), 22jaar oud en ik heb sinds december mijn eerste motor in mijn bezit.
Een H-D Night Rod Special VRSCDX 2007
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ziet er goed uitdank u voor de verwelkoming, was idd mijn eerst post hier. Echter houd ik jullie al wel een tijdje in de gaten... (geld voor benzine is er nog jah, moet wel, ik doe 200km woon werk verkeer per dag).
Even zitten denken maar alhoewel Harley-Davidson ook andere motoren bouwt valt het merendeel van hun modellen toch onder choppers en cruisers.
Algemene motorpraat > Choppers
Even zitten denken maar alhoewel Harley-Davidson ook andere motoren bouwt valt het merendeel van hun modellen toch onder choppers en cruisers.
Algemene motorpraat > Choppers
Ze kunnen hem zo weer verplaatsen voor je.Het was te verwachten, hoe dom kan men zijn?
H-D als merk hoort niet thuis bij choppers. Spijtig, het is een boycot.
yellow mellow[afbeelding]
is dat jouw motor?