Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het 5e MF Paasontbijt 2e paasdag 2009

nog 3 weken,
dan hoor je me weer van veraf aankomen

iemand nog VF onderdelen nodig

Laatst bewerkt:
nog 3 weken,
dan hoor je me weer van veraf aankomen

iemand nog VF onderdelen nodig

Ik ben zeer benieuwd! Ziet er bijzonder gelikt uit, Jos!

Mooie van zo'n itialiaan: plenty karakter!
En geluid natuurlijk....

Ik ga 'm horen over 3 weken!

Ha vrienden ,

Effe weer een kleine update . Afgelopen zaterdag heb ik de eerste lange toerrit met de Pannonia gereden . In eerste instantie ging het lekker, enkeld is tie 2 keer uitgevallen als gevolgen van een te lage stationair toerental . Dus bij thuiskomst was het eerst effe bijstellen . Na dit te hebben opgelost diende het volgende probleem zich al weer aan namelijk kilometertellerkabel gebroken . Morgen ga ik iedergeval effe bij de motorzaak langs om te kijken of hij ergens onder een dikke laag stof er nog een heeft liggen .

Zo nu nog effe wat anders. Ik had nog geen nickname voor Saskia en jullie wisten ook zogauw niks dus ben ik zelf aan het brainstormen gegaan . Aangezien sas voor haar werk gastouder is voor kinderen tussen de 0 en 3 jaar dacht ik aan "de nanny"

groetjes Sas en William

supernanny

Kom,kom, waar blijft de stroom aanmeldingen voor 2e paasdag

Het is weer tijd om dit topic de broodnodige aandacht te geven..

Ik ben er zeer waarschijnlijk niet bij, heb een storingsdienst/waakdienst over moeten nemen. Met een beetje pech ben ik met de paasdagen aan het werk.

Ik wil komen:

met 4 personen extra..... (in de leeftijd) van 41, 14, 13 ,8 en 47 jaar

Motor staat (helaas) nog in staling.

Maar de paaseitjes en drop ligt klaar....