Het 5e MF Paasontbijt 2e paasdag 2009

Ik kom met deze met welke komen jullie :?

Onze fastfriend heeft volgens mij een mooie Guzzi :9~ maar ik heb nog geen piccies gezien 8-)

[afbeelding]

Wow! :9~ :} :9 *O*
Errug mooie CB, daar zie je er niet veel van!

Ik kom zelf op deze:

full

nog 3 weken,
dan hoor je me weer van veraf aankomen ;)

:] :]

iemand nog VF onderdelen nodig :? :?

Laatst bewerkt:
nog 3 weken,
dan hoor je me weer van veraf aankomen ;)

:] :]

iemand nog VF onderdelen nodig :? :?

Ik ben zeer benieuwd! Ziet er bijzonder gelikt uit, Jos! :9~ :9~

Mooie van zo'n itialiaan: plenty karakter!
En geluid natuurlijk.... })

Ik ga 'm horen over 3 weken!

Ha vrienden *O* *O* ,

Effe weer een kleine update :Y . Afgelopen zaterdag heb ik de eerste lange toerrit met de Pannonia gereden :] :] . In eerste instantie ging het lekker, enkeld is tie 2 keer uitgevallen als gevolgen van een te lage stationair toerental :X :X . Dus bij thuiskomst was het eerst effe bijstellen :+ . Na dit te hebben opgelost diende het volgende probleem zich al weer aan namelijk kilometertellerkabel gebroken :X . Morgen ga ik iedergeval effe bij de motorzaak langs om te kijken of hij ergens onder een dikke laag stof er nog een heeft liggen :Y .

Zo nu nog effe wat anders. Ik had nog geen nickname voor Saskia :N en jullie wisten ook zogauw niks :N dus ben ik zelf aan het brainstormen gegaan 8-) . Aangezien sas voor haar werk gastouder is voor kinderen tussen de 0 en 3 jaar dacht ik aan "de nanny" *O* *O*

groetjes Sas en William

....
Zo nu nog effe wat anders. Ik had nog geen nickname voor Saskia :N en jullie wisten ook zogauw niks :N dus ben ik zelf aan het brainstormen gegaan 8-) . Aangezien sas voor haar werk gastouder is voor kinderen tussen de 0 en 3 jaar dacht ik aan "de nanny" *O* *O*

groetjes Sas en William

supernanny :? :+

Kom,kom, waar blijft de stroom aanmeldingen voor 2e paasdag :?

:W

Het is weer tijd om dit topic de broodnodige aandacht te geven.. :z

Ik ben er zeer waarschijnlijk niet bij, heb een storingsdienst/waakdienst over moeten nemen. Met een beetje pech ben ik met de paasdagen aan het werk. -O-

Ik wil komen:

met 4 personen extra..... (in de leeftijd) van 41, 14, 13 ,8 en 47 jaar O-)

Motor staat (helaas) nog in staling.

Maar de paaseitjes en drop ligt klaar....

Terug
Bovenaan Onderaan