Het 25kW foto-topic Deel 2

Bedankt, hopelijk blijft t een beetje mooi weer :P

Jup, en niet glad hoop ik.
Ben donderdag op me plaat gegaan :X
Toen was et ook glad op dat stuk.
Iedergeval de valbeugels hebben ze werk goed verricht :}
Alleen daar zit schade op en me remhendel was afgebroken,.
Zit nou weer nieuwe op dus zo weer rijden *O*
 
Hier mijn Gsxr 600 uit 2004..

foto_4.jpg


DSC_0445.jpg


DSC_0459.jpg


Gister op 25kw laten zetten bij Mad-Racing in Noord-Scharwoude...

Zeer tevreden over deze lui, en niet de duurste!
 
Nee, dat niet. Dan zou je een officiële ECU aanpassing of iets dergelijks moeten hebben. Dat werd me allemaal te duur. De verzekering keert nu ook uit in geval van een ongeluk.
Bij mijn zx6r zit er een tweedegoedkeuringstype op, dan is het wel legaal :)
 
Die van mij :9

sinds april al 7000 km erbij gereden :Y

een gs500 uit 1993, was verschoten rood nu mooi blauw :)

m742n5.jpg


6gabys.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding heb je daar :)

Helaas zit ik straks met de nieuwe wet : Brommer of motor? :( Dus ik zal waarschijnlijk op een 150CCtje moeten rijden. Hopelijk wordt de wet uitgesteld, ik hoop het zo ;(

Dat wordt kut, ik hoop het voor je. Ik had bij mijn rijlessen een 25kw XJ600N Yamaha als dat kan? Haalde met tegenwind de 125 met moeite... Als je dalijk nog minder vermogen hebt wordt het gewoon gevaarlijk..
 
mijn ducati 750ss
ook 25kw setje oplaten zetten kan het helaas niet op kenteken
dan maar zo rijden

GroteFoto-7OQWL4DR.jpg

moet ik nog spuiten
GroteFoto-WRM4UMYP.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wottefok is er met de tank gebeurt :P ?
We hadden samen besloten om wat bumperplastic te eten. Proeft niet zo goed moet ik zeggen! Ik trok snel op (voor 25 kw:p), autotje stond stil uit het niets. Dikke stoppie (12 oclock), maar die bumper zag er te lekker uit. Jammer genoeg nam ik ook glas en stukkie frame mee. Ik mis der wel moet ik zeggen '( .
Hier mijn Gsxr 600 uit 2004..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gister op 25kw laten zetten bij Mad-Racing in Noord-Scharwoude...

Zeer tevreden over deze lui, en niet de duurste!
Mooi ding en mooie outfit :} .
 
Laatst bewerkt:
We hadden samen besloten om wat bumperplastic te eten. Proeft niet zo goed moet ik zeggen! Ik trok snel op (voor 25 kw:p), autotje stond stil uit het niets. Dikke stoppie (12 oclock), maar die bumper zag er te lekker uit. Jammer genoeg nam ik ook glas en stukkie frame mee. Ik mis der wel moet ik zeggen '( .

Das gin goeie noodstop jonguh! Kan gebeuren, had laatst ook bijna een bumpertje te pakken omdat er een dode eend midden op de weg lag dacht meneer even vol in de remmen te gaan, kon via fietspad nog net uitwijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan