Herkent iemand deze Bandit?

Huh, die reactie was bedoeld voor een ander topic :?
 
Klopt en het is hier zo dat je pas schuldig bent als het is bewezen. Maar er zijn een paar zaken die ik vreemd vind: er wordt een motor aangeboden op facebook voor de sloop omdat er geen papieren bij zijn.

Als ik een motor op mijn naam heb staan en ik ben de papieren kwijt, dan kan ik nieuwe papieren krijgen.
De motor heeft geen contactslot en de verkoper beweert dat hij hem heeft gekregen.

Na een stuk of wat reacties op fb verwijdert hij de advertentie en een paar uur later plaatst hij hem opnieuw, maar nu zonder de vermelding dat er geen papieren bij zijn.

Dus vraag ik om een foto van het framenummer en als hij die plaatst ga ik er van uit dat hij niet is gestolen.
 
Zo te zien is ie rood geweest, een '97 model of jonger gezien het zadel. Uitlaat zou ik gokken op een Leovince?
 
Motor totall loss gereden, gesloopt in eigen beheer en dus beetje illegaal helemaal niet gesloopt? Circuit motor, stuntmotor geweest?
Gast lijkt te adverteren met zn echte naam..
 
95630568_3220377384641657_7471040618630742016_o.jpg


Kijk, dat neemt een hoop twijfels weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Ja, maar als hij gejat zou zijn, dan had hij die foto niet gepost denk ik.
 
De kleur van de tank en die is niet standaard.
 
Ik kan die ingeslagen cijfers helemaal niet lezen, lijken met een hamer plat geslagen te zijn, kun je niets van maken :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan