Midnight cruiser
MF veteraan
Gelukkig maarKomt wel weer goed. Dit krijg je met ouwe zooi en veel rijden. Gaat vanzelf kapot.
Ben al lang blij dat Yamaha die keerring nog kan leveren.
Donderdag rijdt die weer, als ik tijd kan vinden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig maarKomt wel weer goed. Dit krijg je met ouwe zooi en veel rijden. Gaat vanzelf kapot.
Ben al lang blij dat Yamaha die keerring nog kan leveren.
Donderdag rijdt die weer, als ik tijd kan vinden
Ik weiger om HD kleren te kopen.
punt.
tis af en toe onvoorstelbaar wat mensen voor je meenemen met verjaardagen, kerst etc.
hd after shave, sleutelhangers, boeken, posters.
als ze nou gereedschap en loc-tite mee zouden nemen zouden we er nog wat aan hebben he.
tis af en toe onvoorstelbaar wat mensen voor je meenemen met verjaardagen, kerst etc.
hd after shave, sleutelhangers, boeken, posters.
.
Zou in jouw geval ook een beetje raar zijn. Kun je met je HD shirtje in je woonkamer gaan sleutelenIk weiger om HD kleren te kopen.
punt.
hd after shave, .
Vroega was ie ook aan 't rukka in de duinuh weet je wel
de volgende die je krijgt wil ik wel hebben dan.
krengen zijn duur...
nog niet gereden sinds dat tapeind uit mijn kop liep.
is gerepareerd maar moet nog steeds naar willem voor de boel natrekken, en de koppeling te fine tunen.
geen tijd voor...
maar ben over 2 weken een weekje vrij en dan ga ik proberen tijd vrij te maken.
nèt weer post ontvangen dat die ouwe brommert alweer getaxeerd moet worden voor de verzekering
tjee , ...gaat de tijd snel zeg
was gebeurt dan?
En waar zitten die tapeindes?
Zitten die er bij de miene ook in?Op slaan met den 5 ponder voor het extra vaste zeg maar?
jij doet je tapeindjes zo vast dat je 2 jaar nodig hebt om ze los te krijgen of niet soms?