Ketting door m'n mouw en aan m'n schijfrem slotDan moet je die jas gaan kopen.
Zit er ook een slot bij, om je jas veilig op te bergen? De jas is meer waard dan de motor. En dan zou hier een smiley of zo moeten staan, werkt niet.
Sjors, heb jij dat internet adres nog van dat zaakje ergens bij utrecht? waar jij dat textiel jack vandaan hebt?.
Dat is toch ook water dicht? en koste volgens mij niet zoveel.
die fxrg is ook de enige waterdichte in de HD kledinglijn voor zo ver ik weet. (leer dan)heb ik !
Home - Custom Bikershop Nederland
ja , da's waterdicht
( in leer wordt je na verloop van tijd altijd zeiknat helaas ,....je kunt het inspuiten of rijkelijk leervet in laten trekken ,......maar een paar keer per dag in een stevige hoosbui laat 't gewicht tot 3 X toenemen )
Weet je of je daar ook langs kan? ivm passen, voelen, bekieken en zo?http/www.custombikershop.nl/
Weet je of je daar ook langs kan? ivm passen, voelen, bekieken en zo?
He daar heb ik mijn Duitse helm gekocht, leuke gasten
Thanks, ga ik eens kijkenhet is een gewoon huis-adres
Het is gewoon in een woonkamer passen ,....de stapels jassen en sweathers liggen verpakt door het hele huis.
er staat een grote spiegel , je kunt gewoon bekijken hoe 't zit .....
klasse spul voor weinig !
Weet je of je daar ook langs kan? ivm passen, voelen, bekieken en zo?
is dat wat zo`n duitse helm ?
ik vind ze wel cool .
ik zag dat er ook een keurmerk op zit
Mijn oude leren jas is sinds gisteren weer helemaal waterdicht.
Heb een stuk achter m'n meissie gereden (die reed op haar ouwe jap), keerring uitgaande as naar de klote.
Toen we stil stonden bij de pomp in Amersfoort zat er bijna geen olie meer in het blok, maar wel op mij.
Mijn motor zit ook lekker in het vet. Komt zo de winter wel door.
De motor wordt morgen weer thuis gebracht. Kijken of blok geen opdonder gehad heeft.
Ach, ik loop nu reclame voor evolutionHet enigste kleding-stukkie waar bij mij nog een HD-merknaampie op te lezen valt is een honkbal-petje ....
...wat ik noodgedwongen omgekeerd op me kale plaat zet met super mooi weer ( anders verbrand ik me harses )
reclame-lopen voor me motor-merkkie weiger ik !
Balen zeg.
Vroega was ie ook aan 't rukka in de duinuh weet je welhahahahaha ,....ik dacht dat je een grappie maakte met dat merk "Rukka" ,....maar 't bestaat echt !
....wat een naam zeg ! ,....naaahhhh , daar ging ik toch echt niet mee de straat over
Rukka : [afbeelding]