Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Harley-Davidson XI Heeft iedereen zijn breather valve nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een losse regenjas vind ik dus echt helemaal ruk. Ik heb vandaag ook weer andere jassen bekeken bij andere motorzaken maar zelfs een Rukka van 1250 euro zit voor geen meter en de goedkopere jassen hebben weer een losse regenvoering zoals ik nu heb.

Die schijnen dus te slijten doordat het schuurt tijdens het gebruik. Vooral in de mouwen en op plaatsen waar zakken zitten. Hierdoor gaat ie lek en is je jas niet meer waterdicht.
Dat heb ik dus nu (eigenlijk vorig jaar al) en dat wil ik niet meer

Een losse regenjas vind ik echt helemaal niks en ik heb geen zin om elke 2 jaar een nieuwe jas te kopen dus dan is die jas van HD helemaal zo gek nog niet.

Bovendien was het verreweg de meest comfortabele jas en kan de wintervoering ook los gedragen worden als een soort jackie en zou die een heel stuk langer mee moeten gaan dan die goedkopere waterdichte jassen.

Bovendien rij ik het hele jaar door en dan wil ik gewoon een goede jas. Nou zijn er wel andere jassen hoor, als je op een BMW GS rijd

Dan moet je die jas gaan kopen.

Zit er ook een slot bij, om je jas veilig op te bergen? De jas is meer waard dan de motor. En dan zou hier een smiley of zo moeten staan, werkt niet.

Dan moet je die jas gaan kopen.

Zit er ook een slot bij, om je jas veilig op te bergen? De jas is meer waard dan de motor. En dan zou hier een smiley of zo moeten staan, werkt niet.
Ketting door m'n mouw en aan m'n schijfrem slot <---- mijne werkt wel hoor

Sjors, heb jij dat internet adres nog van dat zaakje ergens bij utrecht? waar jij dat textiel jack vandaan hebt?.
Dat is toch ook water dicht? en koste volgens mij niet zoveel.

heb ik ! , ... en kostte toen een drol , ze verkopen er ook zeer voordelige prachtige leren hessies ( of gilets , hoe heten die dingen ? )

Home - Custom Bikershop Nederland

ja , da's waterdicht

( in leer wordt je na verloop van tijd altijd zeiknat helaas ,....je kunt het inspuiten of rijkelijk leervet in laten trekken ,......maar een paar keer per dag in een stevige hoosbui laat 't gewicht tot 3 X toenemen )

Laatst bewerkt:
die fxrg is ook de enige waterdichte in de HD kledinglijn voor zo ver ik weet. (leer dan)

Bedankt voor de link die leren jassen zijn dan weer niet waterdicht Die cordura jassen wel De moeite waard om eens te bekijken

Weet je of je daar ook langs kan? ivm passen, voelen, bekieken en zo?

het is een gewoon huis-adres

Het is gewoon in een woonkamer passen ,....de stapels jassen en sweathers liggen verpakt door het hele huis.

er staat een grote spiegel , je kunt gewoon bekijken hoe 't zit .....

klasse spul voor weinig !

Laatst bewerkt:
het is een gewoon huis-adres

Het is gewoon in een woonkamer passen ,....de stapels jassen en sweathers liggen verpakt door het hele huis.

er staat een grote spiegel , je kunt gewoon bekijken hoe 't zit .....

klasse spul voor weinig !
Thanks, ga ik eens kijken

Mijn oude leren jas is sinds gisteren weer helemaal waterdicht.

Heb een stuk achter m'n meissie gereden (die reed op haar ouwe jap), keerring uitgaande as naar de klote.

Toen we stil stonden bij de pomp in Amersfoort zat er bijna geen olie meer in het blok, maar wel op mij.

Mijn motor zit ook lekker in het vet. Komt zo de winter wel door.

De motor wordt morgen weer thuis gebracht. Kijken of blok geen opdonder gehad heeft.

Gewoon een koekblikkie met H-D stikker kopen voor 200 euro ben je klaar voor de winter...

800 euro voor een jas!!

Ze zijn niet wijs!!

Het enigste kleding-stukkie waar bij mij nog een HD-merknaampie op te lezen valt is een honkbal-petje ....

...wat ik noodgedwongen omgekeerd op me kale plaat zet met super mooi weer ( anders verbrand ik me harses )

reclame-lopen voor me motor-merkkie weiger ik !

het is te mongool voor worden om hartstikke dure jassies , shirtjes, biker gilets en sweathers etc
met HD-logo's/merkjes voor idioot hoge prijzen te kopen bij een HD-dealer .....

...en daar vervolgens je knip om te keren ,....

...om er vervolgens continue onbetaald reclame mee te gaan lopen

gewoon pure gekkigheid

( ik liep een paar jaar terug over de motorbeurs door de stand van een bekende HD-dealer te slenteren .
Ik had destijds een gilet aan, waarop een HD-logo'tje zat gestikt .
Vervolgens werd ik aangeklampt door een bezoeker die aan mij 't hemd van me reet vroeg over verschillende Harley's die daar stonden .
Die man ging tot aankoop over .
Een aantal weekkies later , ...ik was aan verse banden toe ,...neem ik contact op met die bewuste dealer ,...en weet ie zich 't vooval te herinneren ...
Helaas bleek ie voor mij het allerduurste adres voor 2 verse bandjes te gaan worden , als ik met me wieltjes onder me arm daar naar binnen had gelopen )

Ik voel me zowiezo niet thuis ,....als arme klootzak met me ouwe motortje ,....in zo'n juppen-paleis

sindsdien zeer bewust nergens HD-logo'tjes meer op deze jongen

Laatst bewerkt:
is dat wat zo`n duitse helm ?

ik vind ze wel cool .

ik zag dat er ook een keurmerk op zit

zit als gegoten, heb geen last van gevoel dat de helm van je hoofd wegvliegt als bij bepaalde jethelm. Ik rij nu bijna dagelijks ww met die helm en nog niet aangehouden door politie, blijkbaar kennen zij het type helm al

Oh ja ik kreeg regelmatig vragen over die helm (of het wel mag, e-keur, etc) en iedereen vindt het gaaf, en mooi helm

Balen zeg.

Ach, ik loop nu reclame voor evolution of er nou Rukka, Evolution of HD op staat. Maakt mij geen zak uit.
Als het maar een goede jas is en tot nu toe is van alle jassen die ik heb bekeken en gepast, de jas van HD verreweg de meest comfortabele en ik vind 'm best goed smoelen ook.
Dan staat er maar HD op.

Anderen raden mij het merk Rukka aan. Die zijn nog duurder dan HD en ze zitten gewoonweg oncomfortabel.

Natuurlijk zijn er goedkopere jasjes maar praktisch op elk jasje staat wel een merk. Wat kan mij het nou schelen welk merk dat is

Laatst bewerkt:
hahahahaha ,....ik dacht dat je een grappie maakte met dat merk "Rukka" ,....maar 't bestaat echt !

....wat een naam zeg ! ,....naaahhhh , daar ging ik toch echt niet mee de straat over

Rukka :

Laatst bewerkt:
Ik weiger om HD kleren te kopen.
punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.