Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op de dyna lijken ze welhaast groter.
….
Dat kom zeker door die zware glimmende kofferts
Dikke kont.Kwestie van perspectief en camera standpunt… en de Soes heeft ook een wat ‘groter’ spatbord
Tenminste een kont zonder additionele gaten
Dikke kont.
Er worden geen audities gehouden in mijn gaten…Tenminste een kont zonder additionele gaten
We zijn eindelijk weer een beetje aan t freumelen geslagen
De 2 in 1 collector gisteren in elkaar gelast
Ben de finesse in t lassen wel een beetje kwijt geraakt vergeleken met een paar jaar geleden, maar ik ben er voor nu welBekijk bijlage 2081089 tevreden mee.
Ben al een tijdje zoekende in wat ik precies met de sissy wil, dus als jullie me willen overspoelen met inspiratie dan laat de plaatjes maar komen!
In mijn zoektocht naar de uiteindelijke vorm voor de sissy leek t me wel verstandig om eerst maar eens een definitieve stuurkeuze te gaan maken.
Toen ik m kocht zat er een narrow ape op en die vloekte enorm met mijn wide gilde voorkant, dus die had ik al vervangen door een simpel lager exemplaar, maar die vond ik qua zitpositie achteraf toch veel te braaf.
Daags voor kerst vond ik een traditionele ape op MP voor een heel bescheiden prijsje, dus maar snel opgehaald. Thuis direct gemonteerd en Jezus wat leluk... veel te hoog in verhouding tot de rest van de motor. En zo'n standaard ape heeft wat mij betreft veel te veel pull back, waardoor die behoorlijk ver naar voren gekanteld moet worden om zelf nog een beetje met rechte rug te kunnen zitten.
Dus toen maar besloten om zelf wat in elkaar te knutselen om niet weer van alles te kopen om er achteraf achter te komen dat t ook niet zou kunnen voldoen.
Daarmee de vorm bepaald en toen besloten m maar helemaal zelf te maken en daar dan ook maar gelijk de internal throttle in te verwerken die ik toch al meer dan 10 jaar in een lade had liggen.
Was alles bij elkaar toch weer eens veel meer werk dan even een stuurtje van marktplaats halen, maar ik ben wel blij met t eindresultaat
Bekijk bijlage 2085604
Hij past definitief niet door de deur van Willem, maar dat was ook geen vereiste
En dan nu toch maar eens gaan boetseren met de sissy...
Mooie lijn zo vanaf deze kant gezien, dikke nice.In mijn zoektocht naar de uiteindelijke vorm voor de sissy leek t me wel verstandig om eerst maar eens een definitieve stuurkeuze te gaan maken.
Toen ik m kocht zat er een narrow ape op en die vloekte enorm met mijn wide gilde voorkant, dus die had ik al vervangen door een simpel lager exemplaar, maar die vond ik qua zitpositie achteraf toch veel te braaf.
Daags voor kerst vond ik een traditionele ape op MP voor een heel bescheiden prijsje, dus maar snel opgehaald. Thuis direct gemonteerd en Jezus wat leluk... veel te hoog in verhouding tot de rest van de motor. En zo'n standaard ape heeft wat mij betreft veel te veel pull back, waardoor die behoorlijk ver naar voren gekanteld moet worden om zelf nog een beetje met rechte rug te kunnen zitten.
Dus toen maar besloten om zelf wat in elkaar te knutselen om niet weer van alles te kopen om er achteraf achter te komen dat t ook niet zou kunnen voldoen.
Daarmee de vorm bepaald en toen besloten m maar helemaal zelf te maken en daar dan ook maar gelijk de internal throttle in te verwerken die ik toch al meer dan 10 jaar in een lade had liggen.
Was alles bij elkaar toch weer eens veel meer werk dan even een stuurtje van marktplaats halen, maar ik ben wel blij met t eindresultaat
Bekijk bijlage 2085604
Hij past definitief niet door de deur van Willem, maar dat was ook geen vereiste
En dan nu toch maar eens gaan boetseren met de sissy...
Als ik hier de doorgang wijder maak kom je dan wel een keer passen dan?Hij past definitief niet door de deur van Willem, maar dat was ook geen vereiste
voorlopig nog even niet, want eigenlijk wil ik het liefste die knoppenkast nog helemaal van het stuur weg halen, maar ben daar nog niet helemaal uit en als ik dan nu eerst weer 2 gaten extra in mijn stuur maak...Leg je de kabels links ook door het stuur heen?
thanks! ik ben ook wel grote blij zoals die er nu al bij staatMooie lijn zo vanaf deze kant gezien, dikke nice.
oh, dat kunnen we zeker wel een keer gaan doenAls ik hier de doorgang wijder maak kom je dan wel een keer passen dan?
Dat snap ik op zich ook wel weer… stuur word ook best wel ‘iel’ als er geen kabels aan hangen. En als je ze inderdaad strak langs het stuur legt, dan zie je ze ook niet als je op de motor zit. Had het mezelf namelijk ook altijd voorgenomen om de kabels door mijn apehangers heen te leggen, en tot op heden nog nooit gedaanvoorlopig nog even niet, want eigenlijk wil ik het liefste die knoppenkast nog helemaal van het stuur weg halen, maar ben daar nog niet helemaal uit en als ik dan nu eerst weer 2 gaten extra in mijn stuur maak...
plus ik vind een zwarte kabel strak langs een zwart stuur veel minder storend dan zo'n gaskabel die heel eigenwijs zijn eigen ruimte altijd wil pakken.
Weinig toezicht hier, tetten?
Weinig toezicht hier, tetten?
Waar ik slechts kan aanvullen met een recht uit het hart, welgemeende trosje tetten!
Volgens mij werkt hij in de Harley fabriek, daar houden ze wel van ruime tolerantiesZouden ze bij Harley in dienst moeten nemen
Nou heb ze een stuk harder zien afwijken ( Harley krukassen ) , vindt het geweldig hoe die mannen in dat soort landen dingen repareren met nauwelijks gereedschapVolgens mij werkt hij in de Harley fabriek, daar houden ze wel van ruime toleranties
Ja, als je bekijkt wat voor een capaciteiten die mensen bezitten snap je bijna niet waarom wij het rijke westen zijn, en zij een ontwikkelingsland. Met de nadruk op “bijna” .Die lui kunnen dingen repareren,waar wij met het beste gereedschap alleen van kunnen dromen