Hardenberg 3 oktober

RedP

MF veteraan
26 jul 2006
1.876
603
nvt
Wie van de zijspanliefhebbers gaat er naar deze gezellige beurs ?

Afgelopen maart zijn we er zelf ook geweest
en daar ook wat zijspanforum mensen gezien en gesproken,
vind het zelf wel een leuke beurs.
 
Oke leuk man zijn er ook nog mensen die de week erop naar de Vetrama gaan in Mannheim ?
ik sta daar ook met een stand
 
Ik ben er normaal gesproken altijd, maar dit keer is de vrouw dat weekend op stap en heb ik iets van huis arrest... Misschien als ik iets kan regelen voor de kids dat ik dan nog even ga...
 
ik woon trouwens maar een 20 minuten van hardenberg af, dus als er zijspanners zijn die zaterdagmiddag een bakkie willen doen in Vasse....
 
in de richting van Vasse... :)


(vasse ligt ten zuidoosten van hardenberg en als je slim bent en direct vanuit hardenberg de grens overgaat en dus via een stukkie duitsland rijd, dan ben je er echt met 20 minuten. rijd je via NL dan kost het je 10 min extra)
 
en ik woon zo ongeveer dezelfde aftand van Hardenberg maar dan precies aan de andere kant als EHE,
Ik ben overigens niet in Hardenberg te vinden, andere prio's
 
Helaas mag ik vandaag werken voor de baas, dus geen Hardenberg voor mij dit najaar
maar ja we hebben werk he O-)
 
Jammer jan...
Ik had de koffiepot al klaar staan.

Je staat trouwens erg leuk in de nwste moto73 👍
 
Oke ik zal straks even kijken of ik dat blad kan kopen
en jazeker jammer gelukkig heb ik al wat storingen gehad, doe het dus niet voor nix vandaag
 
en dan vooral te bedenken dat ze dit keer echt super weer hebben in Hardenberg. Normaal in oktober is het bijna altijd stampen door de modder van de regen.

tja, jammer... voor laatste weekend van Maart zal ik proberen de zaterdag beter vrij te kunnen houden
 
Afgelopen weekend in Mannheim geweest op de Veterama, het was de 40e keer
leuke spullen gekocht o.a een R50 schommelarm voorvork en een gave zijspanbak (duna met neusje ).

Zaterdagavond had de organisatie een leuke band staan en was er wat te drinken ten ere van de 40e editie
nu vandaag maar even bijkomen van een goed weekend.
 
Dat klinkt wel als een mooie successleutel dat mannheim

Oh had ik maar meer tijd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan