Handig kenteken: 05-MF-NL

..-MF-GP hier :P Vond ik ook wel geinig.

Ben alleen vergeten wat er op de puntjes moet staan.. argh! Nou ja, beter dan dat ik m'n hele kenteken niet weet :D
 
jullie hebben allemaal geluk gehad, ik niet maar die van mij is ook 2e hands en uitgegeven in 2001 maar als je mij ziet rijden denk je gelijk dat ik van het Motor Forum - Politie Departement regio 83 ben terwijl ik niet eens bij de politie werk :N en het ergste is dat ik met fluo kleding rij omdat ik in het donker (nachtdiensten) naar mijn werk ga en hopelijk niet door een koekblik over het hoofd gezien wordt.
 
Nouja, als iemand niet kijkt kan je net zo goed fluopaars zijn, dan heb je toch echt een probleem. Maar dat is een hele andere discussie.
 
Nouja, als iemand niet kijkt kan je net zo goed fluopaars zijn, dan heb je toch echt een probleem. Maar dat is een hele andere discussie.

dat klopt en daar heb je ook gelijk in master tommy maaaar als zo'n koekblikker mij aanrijdt dan kan ik als slachtoffer aankaarten dat hij/zij toch echt naar een opticien moet gaan eer hij/zij weer in de auto mag stappen want dan kan je gewoon zeggen dat hij/zij een bril nodig heeft maar weigerd te dragen omdat het zo nerdie er uit ziet.
 
Hier in D (buiten de Kreisaanduiding) ook. En als je het goed doet, kost het nauwelijks meer dan gewoon laten toewijzen ;)
Klopt, maar dan is het nog niet echt een gepersonaliseerde plaat.
Was hier eerst ook zo, met de oude Belgische platen kon je drie letters, gevolgd door drie cijfers kiezen, of omgekeerd.
Met de invoering van de Europese platen was het net zo, maar dan stond er een "9" voor, alszijnde (bijv) 9-ABC-123.
Sinds vorige zomer mag gewoon alles, met uitzondering van een aantal vormen, zoals bijvoorbeeld slechts 1 cijfer, of bestaande uit enkel cijfers*.
Slechts 1 letter mag wel. Maar bepaalde combi's zijn dan ook weer verboden,
zoals bijv:
A-1 ...
Alles wat begint met CD ...
En nog zoveel ...

Ik zou bijvoorbeeld wel mijn MF-naam, DKP op mijn plaat kunnen zetten ... maar ik vind het belachelijk duur :P

* mag bijvoorbeeld wel bij een hele oude auto (van voor 1950 of zoiets) waarbij je nog kan bewijzen dat ie een toenmalige 5 cijferige combinatie had, dan kan je die combinatie overnemen/herinvoeren op een gepersonaliseerde plaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan