Dit soort opmerkingen wordt hier niet getolereerd. Het is niet de eerste keer dat je loopt te zieken, dus tot over 3 dagen VIRII.
Ik heb zo eens even wat gelezen hier en eens even op de fora gekeken waar veel bloot op voor zou komen. Het valt mij dan op dat dit vooral in topics voorkomt waar steeds dezelfde mensen op terugkeren. Kennelijk hebben die er dus totaal geen moeite mee.
Uiteraard zijn er ook een hoop die wellicht alleen maar meekijken en nooit reageren, waarvan dan wellicht een paar mensen gechoqueerd raken en bij de mods gaan klagen.
In vrijwel alle gevallen gaat het alleen maar om een reactie zonder bijbedoelingen.
Tja, staat dan een fotootje van een paar mooie borsten . So what.
Niet zo moeilijk doen jongens.
Iedereen die zich eraan stoort kan er toch aan voorbij scrollen.
Da's te makkelijk. Gezien is gezien. Ik denk ook al snel: 'yuk... wat een loser om zoiets te posten'. Ik kan me prima voorstellen dat de forumcrew er dus beleid op maakt.(...)
Ik heb zo eens even wat gelezen hier en eens even op de fora gekeken waar veel bloot op voor zou komen. Het valt mij dan op dat dit vooral in topics voorkomt waar steeds dezelfde mensen op terugkeren. Kennelijk hebben die er dus totaal geen moeite mee.
Uiteraard zijn er ook een hoop die wellicht alleen maar meekijken en nooit reageren, waarvan dan wellicht een paar mensen gechoqueerd raken en bij de mods gaan klagen.
In vrijwel alle gevallen gaat het alleen maar om een reactie zonder bijbedoelingen.
Tja, staat dan een fotootje van een paar mooie borsten . So what.
Maar..... moeten die topics, die vaak over allerlei andere onderwerpen gaan, dan alleen toegankelijk zijn voor mensen die er tieten posten of voor iedereen, of hij/zij nu post of niet?Ik heb zo eens even wat gelezen hier en eens even op de fora gekeken waar veel bloot op voor zou komen. Het valt mij dan op dat dit vooral in topics voorkomt waar steeds dezelfde mensen op terugkeren. Kennelijk hebben die er dus totaal geen moeite mee.
Dat kan, maar waarom zou dat dan nodig moeten zijn?Iedereen die zich eraan stoort kan er toch aan voorbij scrollen.
Maar..... moeten die topics, die vaak over allerlei andere onderwerpen gaan, dan alleen toegankelijk zijn voor mensen die er tieten posten of voor iedereen, of hij/zij nu post of niet?Dat kan, maar waarom zou dat dan nodig moeten zijn?
De vraag is of mensen dat willen of dat ze misschien toch graag de andere postings in zo'n topic willen lezen. De vraag is ook of je kinderen mee wilt/kunt laten kijken. Er zullen ook mensen zijn die op hun werk even MF-en. Lijkt me toch vervelend als er elke keer weer zo'n tietenfoto tevoorschijn komt.
Het is toch gewoon van de zotte dat een kleine groep mensen, die zo graag tietenfoto's willen kijken, bepaalt wat anderen wel of niet kunnen zien op een forum? Gewoon die foto's op één plek neerplempen, wat is daar nou zo moeilijk aan?
Ik denk dat dat bij mij ook wel een beetje het geval is. Misschien wel helaas.
????????????Om dan maar een kruistocht tegen bloot te gaan voeren zodat je uiteindelijk in een slowchattopic mee kan lullen met mensen uit de regio lijkt mij niet echt de manier.
Ik wil verdomme tieten zien, waar gaat dit topic over, TIETEN toch
A dirty mind is a joy forever
????????????
Waar is de kruistocht dan? Er wordt heel eenvoudig gevraagd om de al láng bestaande regels te respecteren. Daarnaast mag iedereen gewoon z'n tieten in de daarvoor bestemde topics "deponeren".
Ik ben nu al pagina's lang bezig om die grove overdrijvingen tegen te gaan. Ik vraag me dan wel eens af hoe mensen in het échte leven reageren als iemand ze een keer vertelt dat hij iets liever anders zou zien....
Wordt er dan ook meteen geroepen: je neemt me álles af!!!!!!Kruistochten!!!!!! Je legt me op het hakblok!!! Censuur!!!!! Mag ik dan helemáál niks meer.....!!!! tot en met scheldpartijen van de geestelijk wat minder behepten aan toe.
Wie overdrijft er nou precies en waaróm?
Je hebt twee dingen. Zielige regeltjes opstellen en deze streng handhaven, of een beetje vertrouwen op de normen en waarden van mensen en hun eigen interpretatie van de regeltjes. Ik ben voor dat laatste, maakt iemand het te bont en irriteren bepaalde mensen zich daar aan kunnen ze de betreffende persoon er op aanspreken en eventueel kan een keer een mod ingrijpen. Als we de regeltjes streng gaan handhaven begint het hier wel op het moderne Nederland te lijken... Wordt het niet gezelliger op.
Als ik in een gesprek ik een bepaalde context terecht kom waar tieten bij horen, dan post ik die. En ik denk dat iedereen op zijn boeren klompen aan kan voelen wanneer iets wel of niet gepast is. En dan ga ik voor het posten daarvan niet speciaal naar het lutsers-tieten-fap-topic. Ik vind eerder dat zo'n topic niet op MF thuishoort, dan dat een enkel bloot bovenlichaam zo nu en dan niet thuis hoort in een totaal informeel kletstopic.
Tis een centenkwestie..
Ben het er wel mee eens. Ik heb ook niet altijd zin om zoiets tegen te komen als ik aan t scrollen ben. Bijvoorbeeld @work kan het wel eens voor lastige dingen zorgen...
Doe trouwens ff een overzicht met voorbeelden wat niet mag
Freudiaans?Ik maak het ook niet erger dan het is.
Ik heb er persoonlijk niets op tegen, ik kan wel een paar dagen zonder tietenplaatjes.
Butt anyways, ik heb er zelf geen last van als er iets gepost wordt maar ik kan me wel voorstellen dat andere mensen er wel moeite mee hebben.
Het gaat daar niet over, ik wil deze mening eens in een ander topic onder handen nemen.Zo de waard is.....
Voordeel van een slecht geheugen is dat het je verplicht eerlijk te zijn, anders kun je nooit onthouden wat je gelogen hebt.
Probeer het eens......
Je hebt twee dingen. Zielige regeltjes opstellen en deze streng handhaven, of een beetje vertrouwen op de normen en waarden van mensen en hun eigen interpretatie van de regeltjes. Ik ben voor dat laatste, maakt iemand het te bont en irriteren bepaalde mensen zich daar aan kunnen ze de betreffende persoon er op aanspreken en eventueel kan een keer een mod ingrijpen. Als we de regeltjes streng gaan handhaven begint het hier wel op het moderne Nederland te lijken... Wordt het niet gezelliger op.
Als ik in een gesprek ik een bepaalde context terecht kom waar tieten bij horen, dan post ik die. Ik denk dat iedereen die een beetje bij z'n positieven is op zijn boeren klompen aan kan voelen wanneer iets wel of niet gepast is. En dan ga ik voor het posten daarvan niet speciaal naar het lutsers-tieten-fap-topic. Ik vind eerder dat zo'n topic niet op MF thuishoort, dan dat een enkel bloot bovenlichaam zo nu en dan niet thuis hoort in een totaal informeel kletstopic.
Dat is maar 5 euro meer dan wat ik nu betaal
Je hebt twee dingen. Zielige regeltjes opstellen en deze streng handhaven, of een beetje vertrouwen op de normen en waarden van mensen en hun eigen interpretatie van de regeltjes.
en wat vind je er dan van als je op je werk zit te kijke en er komt zo`n schoppend hitlertje voorbij????
Motor-forum, geen walvis-met-auto-forum.