Hallo ook nieuw enzo..even voorstellen dan maar..

haporta

Die hard MF'er
11 jun 2003
901
3
groningen
Ik zat al een tijdje op dit forum mee te lezen, over de schouder van een kameraad van mij. Het leek me dus nu wel tijd om ook maar lid te worden...

mijn naam is harald, ben 35 en doe woody woodpecker na..(oh nee dat was iets anders :+ )
Rijd al vanaf 1989 motor en heb dus ook al diverse bikes and brikken gehad..
bikes: suzuki gs 550E, honda vf 750F, honda vfr 750F, honda Cbr 600F3, en nu dus honda sptje.
brikken: Honda Cb350T, Cb 400F, honda shadow vt500
Ja ik geloof dat ik op een slippertje na, redelijk honda fan ben....

Rijd met mijn hondaatje Sp1 altijd keurig volgens de regels O-)

motor specificaties:
Honda Vtr Sp1, bouwjaar 2002, Two brothers racedempers(heb ook highmount,maar vanwege duo gebruik, nu normaal), matrix stuurdemper, Bmc luchtfilters, zero gravity helder double bubble ruitje, modificatie op inlaatklep(oftewel geen ;) ), spyball alarm, cpl nieuwe underthray achter, kl knipperlichten voor, sunstar ketting + tandwielen set, rugsteuntje.

Voor de nieuwsgierigen, mijn motor is te bewonderen met de volgende link:
http://www.harsan.demon.nl/vtr

Ben momenteel bezig een poging te wagen om zelf een motorfietsje te bouwen, heb hier alleen nog wat onderdelen voor nodig, iedereen die mij hier tegen betaling aan kan helpen, ben ik eeuwig dankbaar... :}
Zoek onder andere nog: Frame van vtr1000f(firestorm) of van sp1/2, velgen voor en achter, en achter veerdemper.
 
Mooie bike :}
En natuurlijk houd jij je altijd
schudlach.gif
aan de regels, zag ik al aan je icoontje

Enneh, Welkom natuurlijk ;)
 
zo even proberen om er een fotootje in te hangen :?



foto van mij en wat collegas...

hmmm ok is dan wel gelukt, maar zie dat het formaat iets te groot geworden is, sorry... |(
heb daarom maar weer verwijderd...

Bijlage: the gang.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan