Hallo forummers, nieuwe gebruiker

Postman_Pat

@lilou_the_petitbasset op insta
10 mei 2005
1.434
47
Hallo alle lezers/lezeressen

Ik ben Postman_Pat en een tijdelijk motorloze nieuwe forummer. Ik lees af en toe hier de specifieke topics door en nu is het tijd om ook eens te registreren.

Postman_Pat
 
welkom op mf :)

Vertel es wat meer, wat voor motor wil je gaan rijden/heb je gereden?
 
Welkom *D

Hallo alle lezers/lezeressen

Ik ben Postman_Pat en een tijdelijk motorloze nieuwe forummer. Ik lees af en toe hier de specifieke topics door en nu is het tijd om ook eens te registreren.

Postman_Pat

Ach ik wel een motor maar geen rijbewijs....zitten bijna in hetzelfde schuitje
 
Ok even wat meer over mezelf:

Ben nu 31 en heb een jaar of 5 motorrij-ervaring.
Mijn eerste en tot nu toe enige motor was een Kawasaki GPZ600R uit 1990.
Daar heb ik in de 3 jaar dat ik hem had een kleine 35000 km mee gereden. Ben er mee op vakantie geweest naar zuid-frankrijk (2 maal). Helaas had ik er in het 4e jaar geen tijd meer voor ivm een studie die ik deed. Dus heb ik hem vorig jaar na een half jaar te hebben stil gestaan maar weggedaan. Maar nu mijn studie af begint te lopen en ik weer meer tijd krijg begint het weer te kriebelen.
Tussentijds heb ik wel eens op een GPZ1100, TDM850, XJR1200, F650CS, FJR1300, CB750 en Transalp gereden. Daarbij zijn vooral de F650 en TDM850 positief opgevallen.
De FJR1300 is mooi maar te groot, de XJR gaaf maar verbruik niet zo positief, de GPZ1100 te nerveus, de CB750 te klein (mijn benen zitten dan in mijn nek lijkt het wel) en de Transalp die ik reed trilde te veel.

En dus blijft er over op mijn lijst tot nu toe (waarop ik dus weer wil gaan rijden):
De TDM850
De F650CS/GS

Waarbij de CS vooral beschikt over een heel positief verbruik.
En hoewel de meeste van jullie hem misschien oerlelijk vinden, blijf ik het bijzonder geinig en gewaagd ontwerp vinden.

Postman_Pat
 
Welkom, heb je nog post voor me? :)

Kheb even op je homepage gekeken waarom heb je deze :
107946.jpg


weggedaan ?

Vind het wel een erg mooie fiets.







:+
 
Hallo alle lezers/lezeressen

Ik ben Postman_Pat en een tijdelijk motorloze nieuwe forummer. Ik lees af en toe hier de specifieke topics door en nu is het tijd om ook eens te registreren.

Postman_Pat

Postman was al bezet! :9

Welkom op MF!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan