Hallo Allen!!

Kees-Jan

Die hard MF'er
7 sep 2006
422
71
Rotterdam
Via mijn Hyves kreeg ik een tip om hier eens rond te kijken, dus hierbij!!

Na wat omzwervingen met verschilende motoren (Honda Shadow, Honda CBR600RR) ben vorig jaar op een Ducati Monster terecht gekomen. En ik ben officieel verliefd op deze fiets :-)

Ik ben 35 jaar en kom uit het altijd pitoreske Maassluis. Ik rij al sinds mijn 19e, maar heb niet altijd een motor gehad. Maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en nu gaat de motor niet meer weg!

Als ik het allemaal goed gelezen heb, moeten de plaatjes ook nog lukken:

DSC07139(Medium).JPG


D2H_0193(Medium).jpg


Zijn er nog tips en trucks op dit forum die handig zijn om te weten?
 
Laatst bewerkt:
Welkom :W :]

En mijn complimenten dat jij 1 van de weinige nieuwelingen bent die het allemaal goed heeft doorgelezen hoe het een beetje in zijn werk gaat hier :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
:W hallo

Ben zelf ook nog niet zo lang op dit forum maar leuk om een nieuwe monster liefhebber te zien. Zelf ben ik ook helemaal weg van mijn monstertje.
Veel plezier hier.

Groetjes
 
Via mijn Hyves kreeg ik een tip om hier eens rond te kijken, dus hierbij!!

Na wat omzwervingen met verschilende motoren (Honda Shadow, Honda CBR600RR) ben vorig jaar op een Ducati Monster terecht gekomen. En ik ben officieel verliefd op deze fiets :-)

Ik ben 35 jaar en kom uit het altijd pitoreske Maassluis. Ik rij al sinds mijn 19e, maar heb niet altijd een motor gehad. Maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en nu gaat de motor niet meer weg!

Als ik het allemaal goed gelezen heb, moeten de plaatjes ook nog lukken:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Zijn er nog tips en trucks op dit forum die handig zijn om te weten?

Ik heb wel een tip voor je :Y
Neem de 3 kwart van wat hier gepost wordt met een kilo zout en je zult het hier vast naar je zin hebben ;)

Welkom op MF, keihard de gezelligste *O*
 
Via mijn Hyves kreeg ik een tip om hier eens rond te kijken, dus hierbij!!

Na wat omzwervingen met verschilende motoren (Honda Shadow, Honda CBR600RR) ben vorig jaar op een Ducati Monster terecht gekomen. En ik ben officieel verliefd op deze fiets :-)

Ik ben 35 jaar en kom uit het altijd pitoreske Maassluis. Ik rij al sinds mijn 19e, maar heb niet altijd een motor gehad. Maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en nu gaat de motor niet meer weg!

Als ik het allemaal goed gelezen heb, moeten de plaatjes ook nog lukken:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Zijn er nog tips en trucks op dit forum die handig zijn om te weten?
Heyyyyy kees,

Welkom op motor-forum *O*

Grt Michael (carfixer) ;)
 
dank u allen!

Het klinkt al erg gezellig inderdaad. Dus als ik mijn "verjaardag-visite-modus" aanzet op dit forum (niet alles te serieus nemen maar wel erg gezellig doen) dan komt het helemaal goed begrijp ik.
 
Dus als ik mijn "verjaardag-visite-modus" aanzet op dit forum (niet alles te serieus nemen maar wel erg gezellig doen) dan komt het helemaal goed begrijp ik.

WELKOM! :W

Heb je verkeerd begrepen :X , zodra je op dit forum geweest bent komt het nóóóóít meer goed :P ! (maar daar kom je nog wel achter)
 
Bedankt voor de complimenten *O*

In maassluis zie ik niet zoveel monsters rondrijden, ik woon zelf in de buurt van Palet. Ik kom sloopkogel nog wel eens tegen, maar voor de rest heb ik geen idee wie er allemaal op dit forum zitten.

Als ik mij verveel kan ik dus hier menig uurtje vermaken begrijp ik. :+
 
Bedankt voor de complimenten *O*

In maassluis zie ik niet zoveel monsters rondrijden, ik woon zelf in de buurt van Palet. Ik kom sloopkogel nog wel eens tegen, maar voor de rest heb ik geen idee wie er allemaal op dit forum zitten.

Als ik mij verveel kan ik dus hier menig uurtje vermaken begrijp ik. :+
:W Kees :W Er zit hier een heel nest :+
full


8-)

Megameeting Westland/Maassluis




@ [me] Wanneer komt PaulD op het MF[/me]


:?







:P
 
Laatst bewerkt:
PaulD op dit forum? Geen idee, ik zal het em eens vragen...

Heb ik weer valt die mega-meeting samen met een andere afspraak... Keuzes, keuzes, keuzes....

Hallo Sloopkogel!! Fijn je te zien. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan